Lid sinds

11 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Hallo ik ben Zwabberr

Hallo allemaal Ik ben nieuw dus ik dacht, ik stel me even voor. Voor de hobby ben ik nu voor het eerst een verhaal aan het schrijven in het gerne Fansay. Daarvoor heb ik nog nooit iets geschreven maar ik moet zeggen dat het aardig vlot verloopt. Ik heb enkele vragen en hoop verder in het forum daar voldoende antwoord op te krijgen. Zoals o.a. dat ik het leuk vind om mijn verhaal later uit te brengen en ik graag het wat en hoe ervan wil weten. Iedergeval hoop ik het hier naar me zin te hebben. :D Groetjes,

Lid sinds

12 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom! Je zult vast snel merken dat je heel veel tips e.d. kunt vinden, wat betreft het schrijven zelf, maar zeker ook veel informatie over het uitgeven van een boek. Ze zoekfunctie rechtsboven is een uitkomst op dat gebied. Veel lees- en schrijf plezier.

Lid sinds

11 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja dat lijkt mij een goed idee, maar er bestaat dan toch een kans dat iedeen dat via internet kan overnemen?

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom zwabber! Het schrijvershandboek aankopen is alleszins een goede investering om wat over uitgeversland te leren ;).

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dat kan hier. http://www.schrijvenonline.org/proeflezen Over hoe dat dan zit met copyright, daar zijn al enkele topics over, die kun je vinden met de zoekoptie. Over het algemeen hoef je neit bang te zijn dat mensen er met je ideeën vandoor gaan. Daarvoor zijn geplaatste stukjes a. te kort en b. niet interessant genoeg voor... internetdieven...? Ik zou niet weten wie er met je stukje vandoor zou gaan :)