Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Hey hallo! Ik ben Gratein!

Hallo iedereen, Mijn schermnaam is Gratein, daar luister ik ook naar als je me hier aanspreekt, en ik ben een amateurschrijver. (ik verwacht dat iedereen hier 'Hallo, Gratein' zegt, op een iets verveelde toon) Ik ben woonachtig in Almere, studeer informatiekunde aan de Universiteit van Amsterdam, en ben momenteel 22 jaar (23 in april). Ik schrijf sinds mijn 12de (of iets dergelijks) mijn ideeën op papier (of word, notepad, wat er ook maar beschikbaar is), en neem sinds 2010 deel aan NaNoWriMo. Mijn 2010 NaNo was ook het eerste boek dat ik uit heb gegeven, bij PoD-uitgeverij Free Musketeers. Ik ben op dit forum terecht gekomen met enkele motieven. Ten eerste ben ik verre van tevreden met Free Musketeers en ben ik op zoek naar een nieuwe uitgever. Tijdens het lurken heb ik al een paar suggesties opgedaan, waar ik heel blij mee ben. Ten tweede ben ik, voor mijn bachelorscriptie, onderzoek aan het doen naar nieuwe schrijvers en of het mogelijk is om het uitgeefproces voor deze schrijvers te vergemakkelijken. Ik weet niet of het toegestaan is om mensen op te roepen voor een één-op-één interview, maar ik heb er nog geen regels tegen gevonden... Negeer dit als het wel is verboden :) Ook zoek ik nog naar een vriendelijke community waar ik ideeën op kan doen en kan kijken of ik de hulp van andere mensen op kan vragen wanneer ik weer eens vast zit, iets dat regelmatig gebeurt. Anyhow, nu weten jullie dus een beetje van mij. Vragen? Opmerkingen?

Lid sinds

14 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
(ik verwacht dat iedereen hier 'Hallo, Gratein' zegt, op een iets verveelde toon)
Allez vooruit, ik doe dit omdat jij het zo vriendelijk vraagt: Hallo, Gratein.

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Gratein, welkom hier! Wat betreft die oproep voor je scriptie, die kan je gerust plaatsen onder het forumonderdeel 'oproepen'.

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Gratien. Klinkt wel interessant, zo'n scriptie. Kom maar op met de officiële oproep, wie weet reageer ik dan wel :) In ieder geval veel plezier op 't forum!

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hahahah, bedankt allemaal, ben blij dat ik zo vriendelijk word begroet :D Ik ben nog bezig met het interview, met behulp van mijn begeleider. Verwacht inderdaad met een week, of iets dergelijks, een oproep in het correcte forum :)