Lid sinds

11 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Nandoecolumnist

Mijn echte naam is Dave, maar die bleek al in gebruik (heb kortom geen originele naam) en dus meldde ik me maar aan onder de noemer Nandoecolumnist. Sinds enkele jaren namelijk doe ik vrijwilligerswerk op een kinderboerderij/hertenkamp en eind 2009 ben ik vanuit het perspectief van onze mascotte, Nanda de nandoe (en nandoes, voor degenen die niet zo thuis zijn in de dierenwereld, zijn op struisvogels gelijkende loopvogels (maar wel stukke kleiner)), korte stukjes gaan schrijven voor de lokale TV-krant. De stukjes zelf zijn nooit echt aangeslagen (een poging om de boel uit te geven en met het geld de hokken van onze dieren op te knappen liep zelfs op een regelrechte aanfluiting uit) en nadat ik er januari vorig jaar mee ben gestopt is Nanda, hoe toevallig wil je het hebben, precies een maand later overleden, maar het heeft me wel aan het schrijven gezet en inmiddels ben ik, naast twee keer per week een column vanuit m'n eigen perspectief, zelfs bezig met een heus boek. Toen ik nog bezig was met bovengenoemde nandoestukjes heb ik een website, *** gemaakt en hoewel de naam anders doet suggereren staan er ook (en inmiddels zelfs vooral) schrijfsels van mezelf op. Het bijbehorende twitteraccount is *** en vandaar dus ook mijn naam hier ;) Sinds een paar uur (geen idee hoeveel precies, kan het me niet meer herinneren ;) ) ben ik 25 jaar en naast schrijven hou ik erg van dieren (vooral de lama's op ons hertenkamp vind ik geweldig) en ben ik al van kinds af aan gefascineerd door het oude Egypte. Zozeer zelfs dat het een prominente rol vervult in mijn boek (al speelt dat boek niet in de oudheid, maar gewoon in het heden)!

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
Nandoecolumnist, welkom op SO! Je website en twitteraccount mag je plaatsen in je Onderschrift. Dat kun je doen via je Mijn profiel > Bewerken > Onderschrift.

Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Dave Leuk, nog een dierenvriend :) Welkom op SOL en bij deze ook nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!