Lid sinds

11 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Hallo, ik ben Gertie

Hallo, Mijn naam is Gertie en ik heb eergisteren de stoute schoenen aangetrokken een verhaal ter proeflezing aan te bieden. Ik schrijf al van kinds af aan verhalen en columns en ik heb ook wel eens wat mogen publiceren in verenigingsbladen en h-a-h-bladen. Nu ben ik bezig met een 'echt' boek en daarvan heb ik een fragment op proeflezen geplaatst. Ik kreeg daarop direct een leerzame terugkoppeling, maar het bleef bij 1 reactie. Daarop tipte 'mijn' proeflezer mij me voor te stellen op dit forum. Haar tip neem ik dan ook graag ter harte. Ik zou het heel erg fijn vinden als jullie mijn verhaal 'Twee violen en een trommel en een fluit' willen lezen en mij dan ronduit vertellen wat je van het stuk vindt. Ik kijk er naar uit.

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hey Gertie, allereerst welkom natuurlijk! Mogen we van jou van ook meer verwachten dan een plaatsing en in ontvangstname van commentaar? We zouden het vooral leuk vinden als je verder ook wat bij komt dragen aan het forum :)

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Gertie, Wat een leuke lange topictitel heb je daar bovenaan toch gezet, met wens en appreciatie gevuld. Ik hoop dat het voor je werkt! Zelf ben ik nog niet gaan kijken, maar misschien doe ik dat nog. Wees welkom en heb veel plezier hier.

Lid sinds

11 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Allemaal hartelijk dank voor het warme welkom! Ik hoop zeker meer bij te dragen aan het forum dan alleen een proefleesplaatsing en een oproep voor reacties. Ik ben echter net nieuw en weet nog niet precies hoe alles werkt; het duurde een jaar voordat ik LinkedIn een beetje begreep en met Facebook wil het ook nog niet echt vlotten na 3 maanden, dus heb svp wat geduld met me :-).