Lid sinds

11 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Mimac

Hej iedereen, Ik ben Mimac, 22 jaar. Vroeger las ik boeken om weg te dromen en even niet aan het 'nu' te moeten denken. Nu lees ik boeken omdat ik het graag doe! Ik lees vooral fantasy boeken, maar ben de laatste jaren zelf aan een boek begonnen. In het boek wil ik mijn frustraties uiten op deze samenleving en vooral op het gebied van milieu. De mens leeft alsof het boven de natuur staat, terwijl het in harmonie zou moeten samenleven. Het eerste deel van de proloog van het boek heb ik vandaag op Proeflezen gezet! Het zou fantastisch zijn moesten jullie de tijd vinden er eens naar te kijken! http://www.schrijvenonline.org/proeflezen/high-fa… Ik hoop hier veel bij te leren en hopelijk wordt mijn schrijfvlam opnieuw aangewakkerd!

Lid sinds

11 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom! Ik ben het eens met de levenswijsheid die je daar hebt neergezet. ;) Hoe ver ben je al met je boek? *Gooit aanmaakblokjes op de gloeiende kooltjes en begint druk met lucifers te werken* Zo, daar is het schrijfvuur! (Was het maar zo simpel voor ons... :P)

Lid sinds

11 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Momenteel zijn er zo'n 200 pagina's geschreven. Maar slechts een 60 pagina's waar ik tevreden van ben. En als ik alles wat er in mijn hoofd zit neer zou schrijven zou ik aan een 600 pagina's komen... Voor het eerste boek ;) En dan zijn er nog eens (teveel om te tellen) pagina's met achtergrondinformatie. Hoe de wereld in elkaar steekt, kaarten, ... De kaarten zouden je ook al kunnen helpen bij de proloog. Door gewoon de kaart voor je te hebben snap je wat de Schaduwbergen zijn, waar Mishiam ligt, ...

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
De mens leeft alsof het boven de natuur staat, terwijl het in harmonie zou moeten samenleven.
Dat kunnen wij helaas niet. Welkom op SOL.

Lid sinds

11 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Spijtig genoeg niet nee. Harmonie is een utopie, maar hoe we het nu doen, dat valt niet goed te praten.

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ben in mijn leven zeer weinig dingen tegen gekomen die niet goed vallen te praten. Niet dat ik het goed wil praten, maar als ik het zou willen, zou ik het kunnen, sic.