Lid sinds

11 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

OlivierR

Hallo beste medeschrijvers. Ik ben Olivier, 16 jaar uit de buurt van Turnhout, België. Ik zit in het middelbaar onderwijs en doe Grieks-Wetenschappen. Ik schrijf in mijn vrije tijd en hoop er misschien ooit toch iets mee te kunnen doen

Lid sinds

14 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom op SOL, Olivier. Bij de aanduiding 'zeer jong' boven je proefleestekst, dacht ik eerlijk gezegd niet zestien, maar een jaar of twaalf. Dat was echter niet logisch gezien de inhoud van je gedicht en de manier waarop het geschreven was. Ooit overwogen om mee te doen met Write Now!? Je hebt er de juiste leeftijd voor, en hoewel ik absoluut geen verstand van gedichten heb, denk ik dat je best een kans maakt. Bovendien is ons wedstrijdtopic supergezellig, dus ik raad het je zeker aan.

Lid sinds

11 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
@ ZENOdotus: Belg of Vlaming maakt niet uit, ben niet speciaal een flamingant. @Scarlet: Wie weet ik zou misschien graag eerst nog wat evaluatie van de dingen die ik schrijf hebben. Is er inschrijvingsgeld voor die wedstrijd? @ Suicune: Zeer interessant! Wij gaan van Homerus naar Euripides en Herodotos. Westerse literatuur van de bovenste plank!

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom op het forum, Olivier! Leuk dat je Grieks-Wetenschappen doet. Heb vroeger Latijn gedaan met veel Romeinse en Griekse filosofie en mythologie. Vond het altijd superboeiend, en een mooie (schrijf)inspiratiebron.

Lid sinds

14 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
@ Olivier: WN! is gratis. Dat maakt het ook zo'n leuke, toegankelijke wedstrijd voor jongeren. :nod: Ennuh, in ons wedstrijdtopic lopen ook enkele dichters rond, dus misschien kunnen jullie onderling proeflezen. We zijn met een ontzettend gezellige groep en hebben dit jaar allemaal teksten ter proeflezing uitgewisseld, dus ik kan je verzekeren dat je goed onderbouwde feedback krijgt en dat je niet bang hoeft te zijn dat iemand er vandoor gaat met jouw gedicht. :) Ik word altijd zo jaloers als ik verhalen hoor van mensen met Grieks of Latijn. Met geschiedenis leren wij niets over de klassieke tijd omdat er zo veel mensen op het gymnasium zitten die dat al leren tijdens hun les klassieke talen of KCV. Al die verhalen moeten, zoals Judy al zegt, een prachtige inspiratiebron zijn. Helaas, helaas, ik zit met Duits opgezadeld en daar krijg je nu eenmaal niet zo veel spannende verhalen te horen (tenzij ik delen van het wilde verleden van mijn leraar in een verhaal zou verwerken). :rolleyes: