robsouth
Robsouth is een jongeman van 36, afkomstig uit het zuidelijkste zuiden van zuid-nederland. Een jaar of 3 geleden, ontdekte hij het plezier van schrijven. Tot dan toe, kwam rob niet verder dan het wekelijkse boodschappenlijstje. Ook lezen was niet aan hem besteed. Een ochtendkrant werd enkel benut, om tijdens het eten van een boterham niet stom voor zich uit te staren. Enkel de sport werd gelezen.
Anno 2013 heb ik diverse korte verhalen geschreven voor prive gebruik. Daarnaast stuur ik met regelmaat korte stukjes naar een tweetal landelijke dagbladen, waarvan sommigen worden geplaatst. De onderwerpen varieren van binnenlandse economie tot politiek, van sport tot het aftreden van de paus.
Ik hecht waarde aan de mening van een ander. Ik ben mij bewust van het feit, dat ik het schrijven niet uitgevonden heb. Mijn partner leest met plezier mijn stukjes, maar is tegelijkertijd niet objectief. Ik hoop mede door deze deelname, mijn techniek te verbeteren. Ook hoop ik op een breder scala aan onderwerpen, waaraan ik mezelf durf te wagen.
Tot slot; ik schrijf zeer gemakkelijk over sport gerelateerde en erotische onderwerpen. Doe ik er goed aan, om deze stukken hier te plaatsen op deze website? Vooral de erotische onderwerpen, worden toch een beetje als een taboe gezien heb ik het gevoel. Wellicht trek ik nu de verkeerde conclusie. Mocht iemand hier meer ervaring mee hebben, dan hoor ik dat uiteraard graag aan.
Gegroet uit het zuiden
robsouth
Welkom Rob Taboes daar doen
Hoi Rob, Welkom. Ik moet
Dank voor de reacties. Ik ben
robsouth schreef: Daarnaast
Ik heb een eerste proeflezing
Welkom
Van harte welkom.