Lid sinds

11 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Tonny - autobiografie

Goedemiddag allemaal Hierbij wil ik mij even voorstellen, ik ben Tonny een vrouw van 51 jaar. Al sinds een hele lange tijd wil ik mijn autobiografie schrijven, alleen is het er nooit van gekomen. Nu ik wat meer vrije tijd heb, ben ik er toch aan begonnen. Bij zoeken op internet naar adviezen en tips kwam ik deze site tegen, en met plaatsen van dit berichtje dacht ik misschien zijn er wel anderen die tips of adviezen voor mij hebben. In ieder geval alvast bedankt groetjes Tonny

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Wortman, Tonny Begin bij het begin en laat het één organisch uit het ander voortkomen. Loop door je leven alsof je er zelf naar kijkt en vertel wat je ziet. Zo doe ik dat.

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, ik heb zo een-twee-drie geen specifieke tips voor je, behalve: schrijven leer je alleen door het heel veel te doen :) Ik hoop dat je veel inspiratie en hulp vindt op het forum!

Lid sinds

12 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, een mooi doel en ik hoop dat het je gaat lukken. Hier op het forum zul je in elk geval genoeg tips e.d. krijgen.

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
* even je naam toegevoegd in de titel, zodat we weten wie zich voorstelt * Gebruik eens de zoekfunctie, rechtsboven aan de pagina, Tonny, dan vind je vast adviezen en tips.

Lid sinds

11 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Goedemiddag allemaal Dank je wel Thérése voor het bijzetten van mijn voornaam, het is allemaal even wennen. En voor iedereen die gereageerd heeft, dank jullie wel. Aan inspiratie geen gebrek, ik heb een heleboel dagboeken bijgehouden, dat is mijn leidraad. En ik hoop zeker dat het gaat lukken. groetjes tonny