Lid sinds

11 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

DC meldt zich op SO!

Hey! Ik ben Dania Cane, geboren en getogen in Nederland, nu al vier jaar wonende in Syrie. Ik studeer hier, ga rond scholen en zoveel ik kan help ik vluctelingen.. Al jaren geleden begon mijn liefde voor het schrijven, werkstukken en verslagen op school werden altijd (ja, echt, altijd!) het best beoordeeld op school door de docenten. Door mijn studie hier en alle verandering, heb ik drie jaar geen nederlands boek gelezen :( (nieuws en internet apart natuurlijk!) wat ik best jammer vind. Ik wil graag een boek schrijven over de situatie hier, maar in een romanvorm. Verhalen die waargebeurd zijn, maar die in het verhaal natuurlijk wel veranderd worden. Hoop dat het ooit iets wordt, en hoop ook vrienden erbij te krijgen! Veel groet!

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, klinkt heel interessant, wat jij allemaal doet. Ik kan je wel zeggen dat je schrijven er alleen maar beter van kan worden wanneer je ook veel leest, misschien kun je een e-reader zien te regelen?

Lid sinds

11 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, klinkt heel interessant, wat jij allemaal doet. Ik kan je wel zeggen dat je schrijven er alleen maar beter van kan worden wanneer je ook veel leest, misschien kun je een e-reader zien te regelen?
Hey! Ja, dat was ik vergeten te melden! Ik heb hier inderdaad een ipad gekocht en lees wekelijks minimaal een boek.