Lid sinds

12 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Cameleon

Hey! Ik ben Bert, 23 jaar, en woonachtig te Antwerpen. Ik zit in mijn laatste jaar bachelor in Handelswetenschappen. Lezen is mijn hobby en columns schrijven mijn droom. Hoewel ik nog nooit geschreven heb, wil ik het altijd al eens willen doen. Al enkele maanden ben ik een passieve lid van schrijvers online en vandaag heb ik de knoop doorgehakt om mijzelf voor te stellen. Mijn ambitie is het schrijven van columns en later misschien ook essays. Waarom ik dat wil doen is omdat ik graag wat diepgang wil in het schrijven van maatschappelijke thema's. Daarom ben ik aan het overwegen om mij in te schrijven voor een cursus columns schrijven en tegelijkertijd wil ik een uitnodiging sturen om schrijfpartners waarmee we teksten en feedback kunnen uitwisselen. Groeten, Bert

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
dag Cameleon... Welkom... Een cursus doen om columns te schrijven lijkt mij een goed idee, al heb ik nog geen cursussen gevonden die uitsluitend daarover handelen. Ik heb verschillende essays geschreven en ik houd daar ook van, zeker van het uitzoeken en uitpluizen van bepaalde onderwerpen. Maar leren doe je vooral uit het doen... En ja, dan ga je veel rommel schrijven, maar soms kan het die ene column zijn die het hem doet. Als je er klaar voor bent, laat ons dan maar lezen ;) groeten, ZENODotus (uit West-Vlaanderen)

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Cameleon, ik kan me alleen maar bij Zeno aansluiten: schrijver leer je door het te doen. Dus pak een pen en ga ervoor :)