Lid sinds

11 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Saar87 meldt zich!

Dag allen! De forumnaam is saar87, waarvan de leeftijd daadwerkelijk klopt :) 25 jaar dus, woonachtig in Rotterdam waar ik op dit moment ook een schrijfcursus volg. Ik ben mij momenteel (buiten de fulltime baan) aan het richten op het schrijven van een kinderboek en vind het prettig hier ervaringen te lezen van andere schrijvers in spé. Helden zijn Roald Dahl, Drs P, Annie M.G. Schmidt en Dr Seuss, waarvan ik dan ook alle werken probeer te verzamelen. Ik hoop op het vinden van een fijn plekje in deze community! groetjes, Saar87

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
At ease, soldier Saar! Welcome to the Community! Roald Dahl, Drs P, Annie M.G. Schmidt en Dr Seuss. Een heel mooie combinatie! Drs. P; een heel bijzonder mensch.

Lid sinds

16 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Allereerst van harte welkom. Voor iedereen die drs. P een warm hart toedraagt en niet bang is voor pittige, maar altijd geweldige, liedteksten (zelfs met knipoog naar de drs. "Nooit ligt er alweer een juffrouw in het trapportaal, de wereld is maar kaal") een geweldige aanrader, mijn absolute held: Jeroen van Merwijk.