Lid sinds

11 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

ThatsTheWriting

Hiiiiiiiiiii! De naam is Elsie Molendijck. Ik ben op dit moment 15 jaar en ik heb mijn eerste volledige manuscript 'De Rozenvelden' geschreven (Dat is een tragedieverhaal, hopelijk wordt het gepubliceerd), en ik ben een heleboel kortverhalen geschreven, die ik ga samenbundelen onder de titel 'Duizend harten met daarin vele smarten.' Maar mijn eerste en belangrijkste doel hier is een nog betere schrijver te worden. Ik wil dat mijn werken, zoals die van Blake, Shakespeare, Salinger, ... gecanoniseerd worden. Mijn grootste droom is een hoeveelheid literaire werken met MIJN naam erop na te laten voor de maatschappij. Om de zoveel tijd ga ik kortverhalen plaatsen, waarop iedereen zijn beste kritiek mag zetten. Natuurlijk moeten de commentatoren wel eerlijk en terecht zijn. Beledigen is bij mijn weten een andere zaak. Maar goed, ik hoop dat ik veel zal hebben aan dit forum en dat ik ook hulp kan geven aan de andere forumgangers. XXX Elsie

Lid sinds

12 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat een enthousiasme! Veel plezier met het lezen en posten op dit forum, alsook met het verwezenlijken van je dromen! :)

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik wil dat mijn werken, zoals die van Blake, Shakespeare, Salinger, ... gecanoniseerd worden. Mijn grootste droom is een hoeveelheid literaire werken met MIJN naam erop na te laten voor de maatschappij.
Welcom, ThatsTheWriting. gecanoniseerd worden ... de lijst der heiligen [moest ik opzoeken] Staat Dick Bruna ook op die lijst? Ben je ambitieus?

Lid sinds

11 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi, yeey iemand onder de 18, zou je bij de top 'wie is er onder de 18 en schrijft' iets willen plaats. 'IK DWING JE NIET' P.S. "DIT IS GEEN RECLAME" Nogmaals hoi en welkom en goedendag en weet ik veel allemaal... :D :confused: