Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Sunny; even voorstellen.

Ik schrijf al vanaf dat ik net kan schrijven. Mijn hoofd zit altijd vol verhalen. Ze komen uit het niets en verdwijnen jammer genoeg ook vaak in het niets. Ik zou meer tijd willen hebben of meer tijd moeten nemen, haha. We hebben een kindje van een jaar en dat is mijn aller grootste hobby op het moment. Ik ben fulltime mama. Andere hobby's zijn; lezen, hyven en taarttoppers maken. Eigenlijk heb ik geen idee van het niveau van mijn schrijf"kunst". Ik schrijf omdat ik het niet kan laten. Omdat ik soms overspoeld wordt door de emotie en gang van een verhaal. Het lijkt wel of ik duizend levens leid. Dat van mij en van andere. Dat vind ik heel erg leuk. Ik ben geloof ik wel een dromerd. Ik zou nog heel wat aan mijn Grammatica/Nederlands mogen werken. Er schort nogal wat aan zinsopbouw e.d., vind ik zelf. Graag zou ik hier een keer een stukje willen plaatsen. Hopelijk krijg ik dan niet te horen dat ik het maar bij het dromen moet houden :-)) Mijn eerste indruk van dit forum is; "vriendelijk", "behulpzaam" en "opbouwende kritiek". Stiekem lees en leef ik al een tijdje mee op dit forum. Ik dacht het is wel zo netjes om mezelf even voor te stellen. Ik vind dit forum GEWELDIG. Groetjes Sunny.

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Sunny, veel plezier hier! En wat een mooi woord: een dromerd. :!: Dat is nog weer wat meer dan alleen een dromer. :thumbsup:

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Sunny, je krijgt hier nooit te horen dat je altijd moet blijven dromen, je zult hier eerder concrete tips krijgen hoe je dingen kunt verbeteren. Als je maar bij je stukje zet waar je feedback op wilt. Ik ben zelf nauwelijks op proeflezen te vinden, omdat me dat veel te veel tijd kost. Liever lever ik wederzijds feedback met mensen, die ik hier ook heb leren kennen. Ik heb het namelijk ook erg druk, ik heb drie kleine kinderen en ben niet fulltime mama, maar trouwambtenaar en werkzoekende en ik heb dus erg weinig tijd. Toch heb ik tijd, want het is zoals je zelf schrijft: tijd moet je nemen. Dus stuur ik soms mijn man met de kinderen weg, zodat ik kan schrijven, of schrijf ik 's avonds als de kinderen in bed liggen. Gewoon een kwestie van je prioriteiten verleggen. Met 'slechts' één kindje moet jij dat ook kunnen. :D

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Sunny, Welkom hier. En laat je verhalen maar komen. Ze zijn vast heel interessant om verder mee door te gaan. Dus gewoon gaan schrijven. Veel succes en dat je hier maar veel op mag vangen.

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Sunny, Leuk dat je je hebt voorgesteld. Ik vind dit forum ook nog steeds geweldig! We maken er met ons allen wat moois van (met de complimenten aan Dries). ;) Ik hoop dat we je met ons allen van nuttige feedback kunnen voorzien.

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Sunny, welkom! Een dromerd die zijn dromen verwoordt, dat moet leuk zijn om te lezen. Ik kijk er al naar uit! Fijne zondag nog, Lien

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom sunny and keep dreaming. Droom de dromen die je droomt ofzo, (vrij naar een of andere schrijver denk ik, geen idee welke) _o_

Lid sinds

18 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Hallo Sunny, Droom lekker verder en werk tussendoor ook zo nu en dan aan de verwezenlijking ervan. Als je al van zo jong bezig bent, is het vast een roeping. Daar moet je naar luisteren. ;) Dus: plaast een stukje bij proeflezen en wacht de feedback af. Oh, en van harte welkom hier. groetjes, Ariadne

Lid sinds

17 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Sunny! Ik heb ook een kindje van een jaar en het is nogal bewerkelijk maar ik hoop dat het je lukt meer de tijd te nemen voor je schrijverij.

Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank voor jullie lieve welkom! Er zijn weinig dingen die je zou willen moeten, maar ik ga de moed en de wil bij elkaar rapen om hier eens wat neer te zetten, haha.