Lid sinds

11 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Floraisonnl

Voorstellen, ik ben er zo slecht in, maar ga het proberen hoor ;) Ik ben Linda en 24 jaar. Mijn passie is paardrijden en werk in de glastuinbouw als teamleider/allrounder. Ik ben alweer een tijdje opzoek naar wat me nou echt boeit. Ik was vroeger toen ik klein was heel creatief in schrijven en tekenen maar dit werd de kop in gedrukt door mijn vader. Mijn moeder vond met een te grote dromer maar probeerde voorzichtig toch te stimuleren mijn fantasie te gebruiken. Op de basisschool hadden we vaak schrijf opdracht ivm nederlandse taal en hiermee scoorde ik altijd wel leuke hoge punten met complimenten als 'mooi verhaal' 'goed geschreven' op het vmbo was het meer tekenen wat ik ook erg leuk vond en vaak deed ik dit verbinden met verhalen in mijn hoofd zodat ik wat meer met gevoel kon tekenen. Helaas is dit door omstandigheden gestopt. Geen stimulance niemand die mij er ook verder mee wilde of kon helpen. Nu pak en beet 10 jaar later heb ik laatst iemand mogen ontmoeten die acteur is -niet zo bekend hoor haha- maar het is zijn passie en hij doet het vooral voor zichzelf omdat hij het leuk vind om te doen. Natuurlijk hij droomt erover bekendheid te worden. Dit raakte ergens in mij de schrijver die jaren lang verborgen had gezeten en naja hier ben ik dan! haha.. ik ben vooral voor de fantasie (vampieren, zombies) post apocalyptische verhalen, sci-fi en thrillers. Eerlijk is eerlijk ik heb regelmatig nog op engelstalige rpg forums korte verhaaltjes geschreven. Als ik een writer's block heb daag ik mezelf vaak uit met zwart scherm te schrijven maar ook zonder writer's block want dit leid met niet zo af met taalfouten waardoor ik mijn concentratie weer verlies... -kan slecht mijn focus op 1 ding houden- Meer weten? Hoor het graag!

Lid sinds

12 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Eindeloos op zoek zijn naar wat je echt boeit, dat herken ik wel. Welkom Linda en veel lees- en postplezier op het forum!

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Je bent nog jong, Linda, dus schrijven kun je ook nu nog... Wie zei ook alweer op het antwoord dat hij ooit op pensioen zou gaan want hij was al oud geworden, wat is er zwaar aan schrijven, je doet het zittend? :D Welkom b.t.w.