Heya! (SamanthaP)

Heey, Ik zal me eventjes voorstellen wat wel zo netjes is denk ik. Mijn naam is Samantha en ben eigenlijk al vanaf kinds af aan vrij fantasy rijk. Vanaf mijn zestiende ben ik begonnen met een verhaal schrijven. Een fantasy sci-fi story, na ongeveer een jaartje had ik het eerste deel afgeschreven en daardoor heel veel ideeën gekregen hoe ik verder kon gaan met het boek. Toch ben ik gedemotiveerd geraakt om het nog verder te schrijven rond mijn achttiende. Het waren niet de karakters die niet goed waren maar meer hoe onvolwassen het verhaal was en op sommigen punten gewoon dingen niet klopte. Nu ben ik onderhand tweeëntwintig en heb ik natuurlijk wel veel..Heel veel na gedacht over mijn story lines en karakters. Ik teken ze ook veel. En hou er van ze uit te werken met verschillende kleding tot aan waarom zij die stijl kleding dragen in een bepaald continent in mijn verhaal. Waarom zij zo zijn als ze zijn en noem maar op. Maar ..zelfs na dat ik mijn karakters zo goed heb kunnen uitwerken lukt het mij gewoon weg niet een degelijk verhaal over hen in elkaar te zetten. Terwijl ik een rode lijn en een doel van mijn verhaal weet. En het zo te maken dat mensen niet naar twee hoofdstukken zeggen ik snap er echt niks meer van. Of het word me te ingewikkeld. Dus..Na dit lange verhaal ben ik uiteindelijk naar cursussen gaan zoeken in de hoop dat ik er toch nog wat van kan maken. Ben ik op deze mooie website terecht gekomen. Ik hoop hier de nodige hulp te krijgen en het nodige te leren :). Ook ben ik van plan de fantasyschijf cursus te volgen. Maar wat ik al gezien heb van deze website en van jullie mensen belooft dit veel goeds! ^^' Ik hoop niet dat ik mijn voorstelling al te lang heb gemaakt

Lid sinds

11 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Snap precies wat je bedoelt schrijf Sci-Fi raakte op een gegeven moment erg gedemotiveerd, en er gebeurden allerlei dingen zonder rede. Maar nu gaat het iets beter, omdat ik gewoon opnieuw ben begonnen. Succes met je verhaal en nogmaals welkom.
21 februari 2013 - 21:31

Lid sinds

11 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dankjewel :) En sorry ..Ik was inderdaad vergeten mijn naam bij de titel er bij te zetten.
Welkom Snap precies wat je bedoelt schrijf Sci-Fi raakte op een gegeven moment erg gedemotiveerd, en er gebeurden allerlei dingen zonder rede. Maar nu gaat het iets beter, omdat ik gewoon opnieuw ben begonnen. Succes met je verhaal en nogmaals welkom.
Ja dat is inderdaad een beetje wat ik ook heb. Heel veel motivatie heel veel ideeën maar als het op papier staat is het gewoon niet hoe ik het wil hebben bij lange na niet. Maar het is goed om te horen dat er hier meer Sci-Fi liefhebbers zijn, die hier ook een verhaal over schrijven! Ik ben er zelf echt compleet weg van. Ook trouwens goed om te horen dat het beter gaat met jouwn verhaal na dat jij bent begonnen met het te herschrijven. Veel succes hier mee! En hartelijk bedankt :)
21 februari 2013 - 21:49