Lid sinds

12 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Voorstellen doe ik later wel (Gandalfgrijs)

Hallo, Iets te laat, maar hier is mijn voorsteltopic. Ik ben al ruim een jaar lid van SOL maar heb me nog nooit voorgesteld, daar kwam ik vanochtend achter. Daar moet verandering in komen. Dus hallo, Ik ben Gandalfgrijs. Dertien jaar oud (bijna veertien!, bijna veertien!). Mijn hobby's zijn (buiten schrijven) zwemmen, lezen (echt waar? Ja, echt waar) en ballonnen kapot prikken. Ik schrijf voornamelijk korte verhalen, die zijn nog een keertje af te maken. Ik ben aan een langer verhaal bezig, waaraan ik schrijf als ik zin heb, in dit tempo is ie over een jaar of twintig wel af. Groeten, Gandalfgrijs

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Gandalfgrijs, ik heb zelf ook een halfjaar gewacht om me voor te stellen. Soms heeft een mens gewoon tijd nodig. Ik heb een hekel aan ballonnen kapot prikken, maar vind het wel leuk dat je ook buiten schrijft. Blijf dat vooral doen!

Lid sinds

11 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Door Gandalfgrijs dacht ik toch aan iemand die een héél stuk ouder was. ;) Leuk dat je jezelf nu toch voorstelt!

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Beter laat dan nooit. Ik had een beetje hetzelfde als Ginny, gewoon lekker positief denken dat je dan ouder overkomt dan je bent.

Lid sinds

11 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Eh, welkom! Hoewel, je was hier eerder dan ik :P Zou het niet geweldig zijn om van je hobby je beroep te maken? Professioneel ballonnenprikker...

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, maak mij wakker over 20 jaar, aub, dan kan ik je boek lezen. Niet langer wachten, ik ben dan 80.

Lid sinds

11 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
In Almere schijnt men 80,2 te worden, dus Gandalfgrijs heeft nog een paar maandjes extra als je daarheen verhuist?

Lid sinds

12 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Maar ik moet het natuurlijk ook nog opsturen, en het moet sowieso nog goed bevonden worden, en het moet nog gedrukt worden... Weet je wat, ik schiet nu gewoon wat harder op, dan kan Yrret het ook nog lezen. @Suicune; Ja, dat lijkt me geweldig

Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom! Die voorsprong...... Benijdenswaardig. :thumbsup:

Lid sinds

11 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi! 'Ballonnen kapot prikken' geloof het of niet ben ik er ook dol op, niet echt een hobby maar meer een tic. Als ik een ballon zie of zelf blaas is het enige wat bij me opkomt 'leeg prikken leeg prikken leeg prikken dood prikken' best wel hypocriet eigenlijk. Maar ja, als ik op mijn tempo blijf doorschrijven en haken en veranderen ben ik grijzer dan Gandalf als ik het af heb.

Lid sinds

11 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom! Ik vond je raadsel proeflees fragment erg leuk, zal er op reageren wanneer ik iets meer tijd heb ^^

Lid sinds

12 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Goed, na een aardige tijd afwezig ben ik nu weer van plan het schrijven weer eens op te pakken. Zo vlak voor de kerstvakantie heb ik tenminste de tijd (of ik ook nog de discipline heb is nog maar de vraag). In ieder geval, ik meld me weer!

Lid sinds

9 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Gandalfgrijs, Leuk dat je er bent, of, weer bent. Ik moest lachen over de opmerking dat je hobby 'ballonnen prikken was'. Vaak geef je bij een verjaardag ballonnen, wat eigenlijk heel gek is, want je zegt eigenlijk dan 'gefeliciteerd, hier heb je een plastic zak met mijn uitgeademde lucht erin'. Ik vind het geluid van knallende ballonnen zelf minder, maar ergens is het wel leuk als ze knappen ;)

Lid sinds

11 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ah, hoi, je bent terug! Leuk! En veel succes met het schrijven, ik hoop dat je ook de discipline kunt oppakken nu je genoeg tijd hebt ;)