Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

RowBee - Even Voorstellen: Rhodé ^^

Heyy allemaal!! Nou laat ik me dan ook maar even voorstellen;; Ik ben Rhodé, 17 jaar en ben dol op het schrijven van verhalen. Ben zelf nu samen met een clubje van 8 man (ja ja... wow als ik het zo bekijk is dat best veel :P) al zo'n vier jaar bezig met het schrijven van een..eh.. nou laat ik het maar een 'gezamelijk verhaal' noemen. Iedereen schrijft hier voor zijn of haar eigen karakter, en zo vormt dat samen dus het verhaal genaamd 'Spirited Angels'. Daarnaast schrijf ik zelf vooral veel fantasy verhalen, jammer is wel dat ik nog nooit iets daadwerkelijk helemaal af gemaakt heb, het blijft altijd maar bij een stuk of 25 pagina's en dan zakt de moed om door te gaan al weer in mijn schoenen. Anyway, ik hoop dat ik hier op deze site nog meer inspiratie kan opdoen, en ook het doorzettingsvermogen een beetje terug kan winnen om een verhaal ook daadwerkelijk af te maken :) xx

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Leuk om je hier te begroeten RowBee. Ik ben hier zelf ook nog maar 2 dagen en schrijf ook fantasy!

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Van harte welkom. Wat een grappig initiatief, schrijven met zijn achten en het dan ook nog volhouden! Is dat verhaal al bijna af?

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dankje:) en ehh nou we zijn al aardig ver, maar hebben er zoveel plezier in dat we eigenlijk het liefst zo lang mogelijk doorgaan. We hebben ook nog een hele hoop om over te schrijven, het globale plan is namelijk al wel uitgestippeld, maar voor de rest is iedereen vrij om zijn of haar eigen wendingen aan het verhaal toe te voegen, dus hoe lang het nog gaat duren voordat het verhaal daadwerkelijk af is, kan ik nu nog niet met zekerheid zeggen ^^

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat grappig dat jullie gezamenlijk een verhaal schrijven, RowBee. En jullie zijn er ook al zo'n tijd mee bezig. Wat is aardig ver? In mijn stad zijn we nog maar net met een vergelijkbaar initiatief gestart. We zijn nu het plot aan het uitdenken. Het verhaal speelt zich af op een kasteel. Hetzelfde kasteel waar we eens per maand bij elkaar komen trouwens. We zitten altijd op de zolder (zo romantisch). Misschien dat je nog wat tips voor ons hebt, vooral in het kader van de samenwerking? Schaven jullie bijvoorbeeld gezamenlijk nog aan een hoofdstuk?

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
:) Nou, wij zijn nu bij hoofdstuk 31. Het is echter nog niet zo dat het een perfect aan een sluitend verhaal is, en voor nu wordt er nog niet echt veel gesleuteld aan de hoofdstukken die er al zijn. We schrijven het verhaal via het internet, op een forum, maar komen wel vaak bij elkaar om ideeën op te doen, elkaar te inspireren...en natuurlijk ook gewoon om elkaar weer eens te zien. Deze meetings lopen dan ook vaak uit op een gezellig maar ook vooral onzinnig gebeuren. Het lijkt me trouwens echt heel leuk om daadwerkelijk bij elkaar te komen en dan te gaan schrijven, en ik hoop ook dat dat ook nog zal gaan gebeuren. (Haha, we zijn nog laaanngg niet uitgeschreven) Ik denk dat het inderdaad wel handig is om na elk hoofdstuk even terug te blikken op wat er precies gebeurd is, en of alles een beetje logisch in elkaar steekt, maar wat wel zo is, is dat als je eenmaal bezig bent met schrijven, je eigenlijk alleen maar vooruit wilt, meer wilt schrijven...dus aan het terugblikken zou ik persoonlijk in het hele schrijfproces nog niet veel aandacht schenken :) Maar het bij elkaar komen op een bepaalde plek om écht te gaan schrijven lijkt me echt een super idee, en dat ga ik ook zeker even met de andere schrijvers bespreken haha :P

Lid sinds

15 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo =D Wat een leuk idee om zo met een groepje te gaan schrijven! En 31 hoofdstukken is niet niks ;) Hey, nog een Fantasy fan! :D

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom RowBee, je initiatief doet me denken aan een RPG zoals Dungeons and Dragons. Ik kan er compleet naast zitten, maar jullie schrijven alles op i.p.v. het uit te beelden. En 31 hoofdstukken wauw! Sommige dingen zijn ook niet bedoeld om te eindigen denk ik. Het herschrijven wordt wel een klus of niet :lol: Hou je haaks en geniet van deze site. Elwin mede-SF fan

Lid sinds

18 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Welkom! Wat een bijzonder initiatief. Ik hoop dat je hier net zo'n vruchtbare samenwerking vindt! :nod:

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Succes, met zijn :eek: achten! Als je zo'n 'vastgelopen' verhaal na een afkoelperiode weer eens gaat afstoffen, dan krijg je het misschien wel af. Welkom :) in ieder geval