Lid sinds

11 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Even voorstellen: Remon

Hallo beste mensen, Mijn naam is Remon en ik ben 21 jaar. Ik woon in midden-limburg en ben student op de opleiding fysiotherapie. Sinds mijn negende schrijf ik al. Dat is toen begonnen als rouwverwerking en is nu, 12 jaar later nog altijd één van mijn favoriete bezigheden. Vaker vertel ik kleine verhalen aan vrienden, of schrijf ik een klein stukje op, en meer dan eens heb ik een idee gehad voor een boek. Echter is het altijd bij een idee gebleven. Tot een aantal weken terug! Het boek Thelis (voorlopige naam) is van het fantasy-genre en heeft op het moment zo'n 11.000 woorden. Ik ben veel bezig met het boek, zij het met research, zij het met schrijven zelf, en ik vind het heerlijk. Ondertussen ben ik niet alleen research aan het doen naar de onderwerpen die in mijn boek voorkomen, maar ook over het schrijfproces en alles wat daarbij hoort. Zo ben ik vandaag op Schrijvenonline.org gekomen en ben ik me nu aan het voorstellen. De laatste paar weken ben ik een spons, ik zuig alle informatie op en probeer steeds nieuwe dingen te leren. Mijn voorspelling is dat deze website de komende dagen/weken welbezocht zal worden door mij en ben benieuwd wat ik nog allemaal tegenkom. Wil je meer weten van mij? Stel gerust een vraag. Groeten, Remon

Lid sinds

11 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Remon, welkom hier. Een vraag heb ik op het moment niet, maar ik zou graag iets van je verhaal op het Proeflees gedeelte willen zien, ik ben namelijk erg benieuwd! Groetjes~

Lid sinds

12 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Remon, je bent niet de enige spons hier. Veel plezier op het forum en succes met het voltooien van je verhaal.