Lid sinds

11 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Voorstellen Broodschrijver

Hallo allemaal, Dit ziet er uit als een prachtig forum en daarom kom ik maar eens een kijkje nemen. Ik zie wel dat het voornamelijk draait om fictie hier. Fictie wil ik pas later gaan schrijven als ik geen financiële druk meer voel en helemaal vrijuit kan schrijven. Misschien is het juist wel leuk om me daarom hier te registreren.

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
nix

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom broodschrijver... Ik merkte al in een andere draad op dat je je vooral toespitst op het schrijven van non-fictie... Welke onderwerpen dan?

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Hallo. Ik wil ook wel een broodschrijver zijn. Fictie? Nee, hoor. Er komt hier van alles langs. Als jij non-fictie schrijft, is dat toch prima? Je bent heus de enige niet.

Lid sinds

11 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Zeg Broodschrijver, wat is dat voor goedkoop reclamepraatje achter de link onder jouw berichten?

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
? Ik kijk nooit naar onderschriften. Wat zit erachter? Ik houd niet van achterbaks gedoe.

Lid sinds

11 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Yrret, you get my point! Ik heb het idee dat vriend Broodschrijver zich hier met andere motieven heeft aangemeld dan het gezellig onderling delen van kennis, twijfels, ervaringen en wat dies meer zij met betrekking tot creatief schrijven...

Lid sinds

11 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Lokeend meldt zich. Ik deel jullie snaterende vermoedens en insinuaties. Rare link, raar verhaal, rare reden voor aanmelding. Maar ik hoop dat we ongelijk hebben.

Lid sinds

11 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt Zeno, Bedankt Thom, Bedankt Tja Ja Thérèse dat weet ik zeker. Rasa ik vind je reactie heel onaardig. Je hoeft mijn blog niet te lezen. Daar heb je zelf voor gekozen. Yrret ik vind jouw posts erg agressief en reageer er verder niet meer op. Nader antwoord aan Zeno: Ik schrijf veel over Elektronische accessoires, fashion, financiële onderwerpen, Squidoo en cadeau's. Eigenlijk best wel uiteenlopend. Als je veel over een onderwerp schrijft, kun je meestal beter zelf een site opzetten.

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik zie Infonu toch meer als het geestelijk gehandicapte broertje van de Wikipedia. Een crimineel broertje bovendien, want er wordt nogal wat gekopieerd van andere sites. Als broodschrijver kun je beter een baan zoeken waarbij je moet schrijven. Levert meer op dan $1000 per maand, en geeft ook sociale zekerheid (pensioenopbouw, verzekeringen, etc).

Lid sinds

11 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Schlimazinik er worden ook veel originele artikelen bijgedragen. Infonu heeft verder strenge controles op originele content en het is niet toegestaan foto's te gebruiken of teksten die gekopieerd zijn. Als jouw teksten zijn gekopieerd kan je een DMCA invullen. Sommige mensen zoeken een baan maar hebben die nog niet... Wat denk je dat een baas doet met je teksten die je levert als schrijver? Web 2.0 platformen zijn juist enorm empowering voor schrijvers. Je krijgt de mogelijkheid de echte waarde van je teksten veel dichter te benaderen.

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Allereerst, Yrret je gaat veel te ver. Als je dit soort vermoedens hebt mag je ze bij mij melden, maar bedreigingen en hetze's passen niet op dit forum. Je reageert in veel gevallen veel te overtrokken en te fel en bij deze krijg je dan ook een officiële waarschuwing voor je stijl van reageren. En dan Broodschrijver:
Ja Thérèse dat weet ik zeker.
Extra inkomsten met referrals! Referrals zijn leden die zichzelf aanmelden via een persoonlijke referrallink, die o.a. op je persoonlijke infoteurpagina en de referral instellingen pagina staat (waar je verdere uitleg kunt vinden). Jij kunt ook vrienden en bekenden uitnodigen om infoteur te worden bij InfoNu. Je krijgt dan 5 procent advertentieweergaven op de -door jouw referrals- gepubliceerde artikelen.
En nog glashard ontkennen ook. De enige link op je site die 1 pagina telt is wel degelijk een referral link: infonu.nl/index.php?ref=45168&from=inkt. En die staat daar niet toevallig. De link uit je onderschrift is verwijderd en ook jij hebt een waarschuwing te pakken wegens reclame maken.

Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Broodschrijver, Je bevindt je hier onder gelijken, dat wil zeggen mensen die lol beleven aan schrijven en/of lezen en/of alles wat helpt om het een of het ander beter te leren doen. Heel gezellig en zelfs een man als Yrret verdient respect als integer man die soms wat sjaggie en morrig overkomt, maar met meer dan uitstekende bedoelingen onze site met zijn grillen verrijkt. Tenslotte hebben we allemaal wel iets dat niet uniform past in de gemiddelde collectiviteit van de gemeenschap. Jij komt met iets binnen dat echt niet past in dat kader. Onderschriften typeren een beetje onze psyche als schrijvers. Dat doe jij ook (helaas voor nu), maar je doet je naam "Broodschrijver" tekort met je weinig inspirerende onderschrift. Neem deel aan ons initiatief, post je werk, beoordeel dat van anderen, have fun en wordt een broodschrijver met echte fans. Geloof mij, die salesrecords zijn duurzamer en en overschaduwen in alles de goedkope copycat troep van Infonu. Wij beleven hier een kunstvorm, geen derderangs marketing. Haal het weg en verras ons met echte inspiratie. Groet, Johan

Lid sinds

11 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Oh, dus ik word niet rijk als ik mijn artikelen over mijn speciale ingrepen plaats? Ik had de onderkincorectie al besteld.

Lid sinds

11 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Beste Dries, De link in mijn onderschrift is geen referral link. En is nooit een referral link geweest. Het verbieden van links naar pagina's met commerciële links gaat erg ver mijn inziens. Dit zijn de feiten: -het is een niet commerciële link, op geen enkele manier is het een referral link en ik teken hierbij bezwaar aan dat nu twee admins minder technisch onderlegden het idee geven dat dit wel het geval is. -de link bevond zich in een onderschrift!! (niet in een post, spam of linkdrop) Wat is het verschil met de link van Thérèse? In haar onderschrift bevind zich een link naar haar blog waar ze cursussen aanbied a € 12,50? En services voor proeflezen etc. Ik zal aangeven wat het verschil is: - - Nee, ik kan geen enkel verschil vinden. Wat jou/jullie stoort is de "tone of voice" in mijn blogpost(uit het onderschrift). Ik reken het mezelf aan dat mijn tekst in dat opzicht faalde. Het is echter een zeer subjectieve maatstaf voor het beoordelen van "onderschrift links". Het komt neer op: "Hmmm vind ik het smaakvol?" Een dergelijke houding van de admins staat creativiteit en vernieuwing ernstig in de weg. Aangezien mijn link niet anders van aard is dan die van Therese stel ik voor die van mij te herstellen. Beste Johan: "Tenslotte hebben we allemaal wel iets dat niet uniform past in de gemiddelde collectiviteit van de gemeenschap. Jij komt met iets binnen dat echt niet past in dat kader." Je zegt het zelf het beste.

Lid sinds

14 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Slim om zo hoog van de toren te blazen tegen de admin en de moderator. En over dat technisch onderlegd zijn, denk er eens aan dat die admin ervoor heeft gezorgd dat dit forum er zo uitziet en alles zo werkt... De waard stelt zijn regels en de gasten houden zich aan of kunnen beter een ander stamcafé gaan zoeken. Aan een indirecte link naar iets waarmee jij geld kunt verdienen, zie ik niet echt iets creatiefs. Een ander heeft daar niet veel aan. Aan de cursussen die T biedt wel, T is immers al meermaals gepubliceerd.

Lid sinds

11 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik meet mij ook graag aan Thérèse, maar niemand meet mij aan haar. Zonder gekheid, ik heb het gehad met je goedkope blog en je vuilspuiterij. Smaakvol heeft hier niets mee te maken. Als je het verschil tussen zwart en wit niet ziet dan kleurt zelfs de regenboog grijs.

Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Beste Johan: "Tenslotte hebben we allemaal wel iets dat niet uniform past in de gemiddelde collectiviteit van de gemeenschap. Jij komt met iets binnen dat echt niet past in dat kader." Je zegt het zelf het beste.
Tekstverklaren, dat is zoiets wat hier beoefend wordt. "Het kader" refereert naar de omschrijving van de kwalificaties van de SOL-gemeenschap en het voorbeeld "Yrret" De conclusie over het uniform passen van presentatietechnieken was indirect ondersteunend voor dat voorbeeld. Zie je hoe snel je hier dingen leert? Welkom op SOL. PS De Euro 12,50 van Therese is net genoeg voor haar onkostendekking. Zij verdient met schrijven van literatuur, niet met beunen.

Lid sinds

11 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
hey broodschrijver, ik vond je link wel vervelend. Ik klik meestal op een link in een onderschrift omdat ik het leuk vind om te lezen hoe iemand schrijft. Ik zie het als een visitekaartje. Als ik het blog interessant vind, geef ik een reactie en ik vind het ook leuk als iemand mij leest. Bij jouw link voelde ik me ietwat belazerd en vroeg ik me af of ik je een paar centen had bezorgd door te klikken op je link. Als dat zo is, dan lees ik liever wat goeie fictie onder die link en niet een artikel over een of andere geld-verdien-site. In deze thread vraag ik me vooral af waarom je zoveel witregels gebruikt. Verder viel mij een verkeerd gebruik van leestekens op in je tekst. Je kunt hier aardig wat leren en je schrijven verbeteren. Dan is het misschien niet zo'n goeie binnenkomer om anderen te gaan vertellen hoe ze moeten schrijven, geld verdienen, of een forum moeten runnen. Just my five clickcents, BS. Maar toch, bij deze: welkom en veel forumplezier ;)

Lid sinds

11 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nader antwoord aan Zeno: Ik schrijf veel over Elektronische accessoires, fashion, financiële onderwerpen, Squidoo en cadeau's. Eigenlijk best wel uiteenlopend.
Uiteenlopend in de zin dat het telkens een ander commercieel product is dat je aanprijst?
Rasa ik vind je reactie heel onaardig. Je hoeft mijn blog niet te lezen. Daar heb je zelf voor gekozen.
Dat was geen blog achter die link. Ik kwam uit bij een melding waarin stond dat ik heel veel geld liet liggen als ik me niet heel snel daar en daar zou laten registreren. Maar vertel dan eens Broodschrijver, wat is de reden dat je hier een account hebt aangemaakt? Ik heb tot nu toe nog geen enkele bijdrage of vraag van je gezien die iets met creatief schrijven te maken heeft. Mocht je goede bedoelingen hebben, dan is je introductie op zijn zachtst gezegd uiterst onhandig.

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Heel simpel Broodschrijver, je link in je onderschrift verwees door naar een site die als enige doel had om referrals te genereren voor infonu.nl. Daar heeft de tone of voice niks mee te maken. Het gaat om het doel van de site. Dan mag de link niet meteen een referral link zijn, maar ik wil graag iedere schijn voorkomen dat je op dit forum zit enkel om advertentieinkomsten voor jouw infonu.nl account te genereren. Nu zonder link ben je van harte welkom.

Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Allereerst, Yrret je gaat veel te ver. Als je dit soort vermoedens hebt mag je ze bij mij melden, maar bedreigingen en hetze's passen niet op dit forum. Je reageert in veel gevallen veel te overtrokken en te fel en bij deze krijg je dan ook een officiële waarschuwing voor je stijl van reageren.
Over een felle en overtrokken reactie gesproken. :angry: Waar maak ik me ook weer druk over?

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Allereerst, Yrret je gaat veel te ver. Als je dit soort vermoedens hebt mag je ze bij mij melden, maar bedreigingen en hetze's passen niet op dit forum. Je reageert in veel gevallen veel te overtrokken en te fel en bij deze krijg je dan ook een officiële waarschuwing voor je stijl van reageren.
Waarschuwing heb ik gezien en begrepen. Ja, Dries Arnolds, ik ging veel te ver. De bedrieging en bedreiging zijn nu gelukkig weggehaald. Bedankt.

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Over een felle en overtrokken reactie gesproken. :angry: Waar maak ik me ook weer druk over?
Je hebt de reacties van Yrret gezien?