Lid sinds

11 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

michels

Goedemiddag, hierbij wil ik me aan jullie voorstellen. Mijn naam is Michel Spekkers (29). Op dit moment heb ik het gevoel weer op een kruispunt van 't leven te staan en ben ik zoekende en overwegende wat ik aankomende tijd zal gaan doen. Afgelopen jaren heb ik me beziggehouden met de lokale politiek en initiatief genomen in een aantal projecten als jijendeoverheid, kickstart, Open(N)u en ConExq. 10 jaar terug zag mijn leven er totaal anders uit. Zo ben ik na een periode van reizen en beroerde keuzes maken een paar in een texaanse gevangenis terecht gekomen. Over nu en toen schrijf ik soms een column. Al ben ik geen held in het schrijven, vind ik het wel een fijne uitlaatklep. Ik ben hier om te leren en hopelijk ook om wat kennis te kunnen delen en misschien weer meer.

Lid sinds

11 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Michel! Misschien ben ik way out of line... In dat geval: sorry, zo is het niet bedoeld. Ik ben nieuwsgierig... Maar Michel Spekkers in combinatie met Texas doet bij mij een belletje rinkelen. "Oplichter-zonder-berouw" komt bij mij naar boven.

Lid sinds

11 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Michel! Misschien ben ik way out of line... In dat geval: sorry, zo is het niet bedoeld. Ik ben nieuwsgierig... Maar Michel Spekkers in combinatie met Texas doet bij mij een belletje rinkelen. "Oplichter-zonder-berouw" komt bij mij naar boven.
@rudez die quote is inderdaad ergens gevallen echter zijn het niet mijn woorden engedachten over die periode, deze liggen in een andere context.