Lid sinds

11 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Sawena - Emma - opnieuw

Hallo mijn gebruikersnaam is Sawena, mijn echte naam is Emma, ik ben net 22 geworden en heb besloten om hier weer een account aan te maken. Ik zeg weer omdat ik hier een aantal jaar geleden al een keer een account aangemaakt had, om vervolgens het bestaan ervan te vergeten. Ondertussen heb ik een nieuw e-mail adres, dus heb ik maar besloten om dat account verloren te laten gaan en deze te maken. Actief was ik namelijk niet te noemen op het andere account, maar daar hoop ik deze keer verandering in te brengen! Eh, verder heb ik afgelopen zomer mijn B.A. behaald in Communication Studies en Creative Writing aan de universiteit van Chester (UK). Op het moment heb ik hier in Nederland samen met mijn verloofde een eigen webshop geopent die erg snel succesvol geworden is en ben ik ook op zoek naar werk in de communicatie branche. Verder houd ik ontzettend van lezen, maar zijn er maar een paar genres waar ik echt interesse in heb (fantasy staat zeker bovenaan en horror heel erg laag omdat ik een ontzettende angsthaas ben!), helaas voor mij, want dat maakt lezen soms best lastig! Als er verder nog vragen zijn hoor ik het natuurlijk graag! ~ Groetjes ~

Lid sinds

11 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Eh, verder heb ik afgelopen zomer mijn B.A. behaald in Communication Studies en Creative Writing aan de universiteit van Chester (UK).
Welkom Sawena, ik zal mijn best doen dat je SO deze keer niet vergeet. Mag ik ook zo`n B.A. , als dat de afkorting van Bachelor of Arts is? Gaaf. Heel gaaf! En nu de BaMa, of vergis ik mij?

Lid sinds

11 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
@Yrret: Ja B.A. staat inderdaad voor Bachelor of Arts! De BaMa? --> Als je Masters bedoelt: nog even niet. --> En als het een grap is: sorry ik volg het niet. --> En als het beide niet is voel ik me op het moment helemaal blond! Laat het me weten, haha.

Lid sinds

11 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Yrret: Ja B.A. staat inderdaad voor Bachelor of Arts! De BaMa? --> Als je Masters bedoelt: nog even niet. --> En als het een grap is: sorry ik volg het niet. --> En als het beide niet is voel ik me op het moment helemaal blond! Laat het me weten, haha.
Je hoeft je niet blond te voelen. Mag wel. Bachelor-masterstelsel of BaMa-stelsel. Ik wist niet wat BA was en wat het inhield. Toen zag ik BaMa, en de vele titels die er zijn. Ik heb een vermoeden dat het ongeveer de MULO is maal 20. Ofzo.

Lid sinds

11 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ah op zo'n manier. Maar nee, voorlopig geen BaMa voor mij, zeker in Engeland niet, omdat ze daar vanaf volgend jaar tussen de 7000 en 10.000 pond mochten gaan vragen per jaar aan schoolgeld. Tenminste op Bachelor niveau, weet niet zeker hoe het met de Masters ook direct ingevoerd is of niet. Maar wie weet, het is natuurlijk altijd een optie voor in de toekomst.