Lid sinds

11 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Nieuw Blauw3

Hallo allemaal, Ik ben sinds vandaag lid van dit forum. Mijn naam is blauw3, blauw is mijn lievelingskleur en 3 is mijn lievelings getal. Ik schrijf al mijn hele leven, altijd voor mezelf, maar sinds een paar jaar schrijf ik ook blogs op internet. Ik vind het heerlijk om te schrijven, mijn blog gaat over mijn leven in Kenia. Waar ik een aantal maanden per jaar verblijf. Ik vind het ook leuk om eens over iets anders te schrijven. Vanmiddag heb ik een verhaal voor schrijfopdracht #11 geschreven. Ik ben benieuwd wat anderen van mijn schrijfstijl vinden, want mijn vrienden en familie zeggen al snel:'je schrijft leuk". Ik vind het ook leuk om te lezen en zal zeker ook verhalen van anderen gaan lezen en proberen deze te beoordelen. Ik heb er zin in!

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom. Af en toe met Swahili gelardeerd? Keniaanse woorden/zinnen/gezegden die ik niet op Google kan vinden?

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
[Off-topic: Yrret, jouw lange afwezigheid gaf mij te denken dat er te weinig intellectuele uitdagingen voor jou hier waren... Dus, ja, stiekem vlechten wij wat minder gebruikelijke talen in deze post. Stel je voor dat je weer een sabatical neemt!]