Lid sinds

11 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Alydra

Ik ben al een weekje hier en was nu nieuwsgierig wat er allemaal op het forum staat. Ik zag dat ik me best even moest voorstellen dus bij deze een korte beschrijving van wie ik ben. Ik ben een 24 jaar oud meisje. Ik werk als verpleegkundige in het ziekenhuis. Hobby's zijn buiten mijn beroep gamen, anime en films kijken, ook lezen van zowel boeken als manga. Mijn vrienden zeggen dat in mijn hoofd een groot fantasieboek huist die meer dan 1000 pagina's zou bevatten. Als ik voor hun iets onzinnigs uitkraam moet ik altijd zeggen op welke pagina dat beschreven staat. Sinds kort heb ik weer een plotse drang gekregen om iets neer te typen. Ik heb ondertussen ook al een paar interessante mensen ontmoet zoals Diana Silver en Nienkea die me al wat verder geholpen hebben. Bij deze alvast dank voor jullie zin in het lezen van mijn onzin. Bij deze na een week... Hallo, mijn naam is Alydra.

Lid sinds

11 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom! En zijn al jouw schrijfsels dan deel van dat fantasieboek? ;) In ieder geval, veel plezier en succes met het schrijven!