Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Nieuw lid: Celeste!

Hallo iedereen! Ik ben Celeste, en ik ben 14 jaar jong. Waarschijnlijk ben ik de jongste hier, maar dat ben ik wel vaker in dit soort forums. Later wil ik niets liever dan Schrijfster worden, en dat is de reden dat ik al zo vroeg begin. Ik lees namelijk nogal vaak dat je vroeg moet beginnen als je wilt schrijven later. Voor mij is dat echter geen probleem, ik heb zo'n plezier in schrijven! Mijn hobby's zijn schrijven, lezen, computeren, films kijken en nog eens schrijven! Ik zit in 2 HAVO, maar het duurt mij allemaal veel te lang. Jammer van die leerplicht in Nederland.. Groetjes, Celeste.

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Welkom Celeste. Helaas, ik moet je teleurstellen, je bent niet de jongste :) Er zijn er een paar jonger dan jij (ik niet hoor).

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Oke dan ;) Het is niet echt een teleurstelling, ik vind dat juist leuk! Dan zijn er dus wel wat leeftijdsgenoten waarmee ik kan praten.

Lid sinds

17 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mooie naam! Je kunt er nooit te vroeg bij zijn. En je educatie is ook heel belangrijk, staat altijd goed als je als schrijver van alles hebt geleerd en gestudeerd :)

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Celeste, ik ben waarschijnlijk de "oudste" hier! Geeft niks, als "schrijvers" onder elkaar! Ik had dezelfde droom als jij als tiener, maar de liefde heeft er stokjes tussen gestoken. Geeft weer niks. Ik ben een gelukkige, oude vrijster pardon schrijfster.

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Celeste, welkom in ons midden! Je zult hier zeker leeftijdsgenoten ontmoeten, we zijn van alle markten thuis.

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Celeste, welkom hier. Hoe eerder je begint, hoe beter. Jong geleerd, oud gedaan, zullen we maar zeggen. Ik heb bij mijn opleiding geleerd dat mensen nog tot hun 25ste in staat zijn vaardigheden makkelijk aan te leren. Je bent dus al goed op dreef! (Hiermee wil ik uiteraard niet zeggen dat ouderen het niet meer kunnen leren hoor ;) )

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom. Als je vroeg wilt beginnen kun je ook je wekker op half zes zetten zoals ik doe. Of doe je dat al ;)

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt allemaal! :D Wat veel reacties, ik vind het nu al leuk hier. En ja, mijn wekker staat al om half 7. Aangezien ik elke ochtend om kwart over 8 op school moet zijn :\\

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
(Blavatski, even terzijde, ik moet je teleurstellen, want ík ben hier verreweg de oudste. Niet de wijste, want dat is weer iemand anders.)

Lid sinds

18 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Celeste. Weet je dat er speciale opleidingen zijn voor schrijvers? Maar dan moet je wel eerst je HAVO afmaken. ;)