Lid sinds

11 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Mijkol

Hallo iedereen! Mijn naam is Michael Stoelinga en ik ben hier nieuw op het forum en op deze website. Ik ben 17 jaar en zit in mijn laatste jaar van de havo, volgend jaar ga ik journalistiek studeren in Utrecht. Ik houd veel van lezen, schrijven, muziek maken en muziek luisteren. Ik speel al 10 jaar piano, vooral filmmuziek en klassieke muziek, maar soms ook popliedjes. Verder vind ik lezen erg leuk, het leukste genre daarin vind ik fantasy/science-fiction en humoristische boeken. Dit vind ik de leukste genres, maar ik sta voor ieder genre open en probeer me niet op één genre te richten. Schrijven heb ik ook altijd leuk gevonden, de afgelopen jaren heb ik veelal recensies en nieuwsberichten geschreven, maar nu ben ik veel bezig met het schrijven van verhalen. Verder ben ik werkzaam bij een regionaal radiostation, een regionale krant en om wat geld te verdienen was ik elke zaterdag af in een restaurant. En ik doe aan tennis en fitness.

Lid sinds

11 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Michael Ik zag je al een paar keer voorbij komen. Wat aardig dat je mijn stuk wilt Proeflezen Je bent behoorlijk druk met al je bezigheden. Ik hoop dat je slaagt dit jaar! En dan lekker naar Utrecht, dat lijkt me een heerlijke studentenstad. groetjes en veel plezier op het forum

Lid sinds

11 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom hier en veel succes met het schrijven! Ook een liefhebber van fantasy en SF? ;) Utrecht is inderdaad leuk, misschien ga ik er ook wel heen om aardwetenschappen te studeren, over (even rekenen) zo'n anderhalf jaar. Aarg, dat duurt nog zo lang. In ieder geval, welkom! (ja, voor de tweede keer)

Lid sinds

11 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dankje! Jazeker, zeer leuke genres! Oke, succes alvast met je studie! :) Anderhalf jaar is zo voorbij hoor.