Lid sinds

11 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Sjtollie

Hallo allemaal ik heb me vandaag eindelijk geregistreerd op deze fantastische site. Ik kijk al een tijdje rond en heb zowel op het forums als bij de verschillende blogs al veel nieuwe dingen geleerd. Ik ben geboren in 1986 en ben al geïnteresseerd in het schrijven vanaf een jonge leeftijd. Tot nu toe hebben mijn 'schrijfsels' zich vooral beperkt tot columns voor verschillende schoolkranten en een aantal korte verhalen. Ik heb me voorgenomen om via dit forum een aantal schrijfoefeningen te doen en eventueel ben ik geïnteresseerd om één van de cursussen te gaan volgen. Ik hoop nog veel van jullie te mogen lezen en ik hoop ook dat jullie nog veel van mij mogen gaan lezen. Danny

Lid sinds

11 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@ Dromedaris: Eigenlijk is dit een close-up van het gezicht van Kaalia of the vast, een stukje art van een magic the gathering kaart. Art is trouwens gemaakt door Michael Komarck. Ik denk trouwens dat ik me eens wil wagen aan de schrijfopdrachten die gepost zijn de afgelopen weken. Nu alleen nog even precies uitvogelen waar deze precies gepost dienen te worden. Moet lukken toch?