Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Yvdv - Yvonne

Hallo allemaal, Ik ben Yvonne van der Veldt en ben moeder van Ruben (10) en Owen (9). Ik heb zojuist (!) mijn eerste psychologische thriller ingestuurd naar de Libelle Spannende verhalen Wedstrijd. Verder heb ik wel wat korte verhalen geschreven in het verleden en een aantal gedichten. Ook heb ik een aantal workshops gevolgd w.o. "How to write a book in 28 days". Ik hoop veel inspiratie en motivatie op deze site te vinden! Vriendelijke groetjes, Yvonne

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hi Trenske, Dank je wel! Afgeleid door de Volkskrant? Vertel! Heb vandaag mijn eerste lesje naar Trouw gestuurd! Spannend!

Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Yvonne. Er is veel te leren op deze site. Overigens goed onderschrift! :D

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hai Yvonne, hartelijk welkom hier en veel plezier/ succes met schrijven! @Trenke: Ach, drie maal is in ieder geval een heel warm scheepsrecht, moet je maar denken.

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, Yvonne. Kan dat echt, een boek schrijven in 28 dagen? Ik vond twee maanden al supersnel van mezelf.

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hi Debutant, Twee maanden is toch ook supersnel?? Knap hoor! Wist ik in eerste instantie ook niet, maar dat kan dus wel. Hoewel dit wel een workshop voor informatieve boeken betreft, niet een roman of een gedichtenbundel. Het blijkt een kwestie van plannen te zijn en je leert speed-schrijven. Omdat het informatie-overdracht betreft is het mogelijk om dit volgens een strakke planning te doen. Erg leuk hoor!

Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
@ Ros, dichter, ken je deze van Belcampo: Ik ben dichter, ik ben dichter, ik ben dichter bij het graf. Ik ben dichter bij het graf dan gister, toen was ik er verder af. @Yvdv Niet morbide bedoeld ;)

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Aandelen? Serieus?? :D Ik ben Fan van de IKEA! Heerlijk. Alles van IKEA is heerlijk, en dan is het nog niet eens allemaal mooi. Zo heerlijk om door die winkel te lopen, alles rustig in je opnemen, en nog steeds, na alle keren dat ik er al ben geweest... het is gewoon super daar :)

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hi Waus, In mijn huis is het ook IKEA wat de klok slaat, het is simpel, rechtlijnig en makkelijk. Ja, ook ik ben een fan van IKEA, terwijl ik jaren les heb gegeven aan de mensen die bij Trendhopper werken....