Lid sinds

11 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Nu echt

Hallo allemaal De vorige keer heb ik me al voorgesteld in het kort. Gewoon even snel. Dus nu wat uitgebreider Mijn naam is Marloes, hier SineadS. Ik heb SineadS gekozen omdat: S van Sinna, dit vind ik een mooie naam en Sinead omdat dat Forever free betekent en daarmee bedoelen ze dat je vrij bent je eigen weg te gaan. Ik ben 16 jaar en zit in het 4e jaar van HAVO. Ik woon in Zeewolde. (geen bekende plaats, het licht in het zuiden van Flevoland. Tegenover Harderwijk). Qua genre boek houd ik van fictie. Mijn verhalen gaan vaak over mythische/magische wezens en dieren. Verder is avontuur en actie de hoofd genre. Ik heb veel inspiratie en fantasie dus elke keer als ik een goed idee heb ben ik daar een week mee bezig en dan heb ik weer een nieuw idee en begin ik dus weer van voor af aan. Dat is ook de reden dat ik hier ben: Ik hoop dat ik hier genoeg motivatie en tips krijg om mijn verhaal af te schrijven. Mijn hobby's zijn teken, schilderen. Gewoon creatief bezig zijn. Verder schrijven van verhalen en gedichten. Mijn gedichten zijn 9 van de 10 keer Engels en bij mijn verhalen is dat 50/50.

Lid sinds

12 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Van harte welkom hier! Mooie symboliek, je nickname. Het zou leuk zijn iets van je te lezen in Proeflezen. Jammer wel dat je geen Engelse teksten mag presenteren hier, maar als de verhouding 50/50 is, is er nog genoeg in het Nederlands over. (Ik wilde hier een grinsmiley zetten maar de smileys doen het niet.) Wat Zeewolde betreft: is dat het licht in het zuiden van Flevoland of ligt dat in het zuiden van Flevoland? ;-)

Lid sinds

11 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Thyme: Ik vind Engels een mooiere taal, of mooier klinken. Dat is zeker zo bij gedichten en bij verhalen maakt het niet zo veel uit. Ik vind Engels gewoon leuker.

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Aangezien dat andere voorstel-onderwerp minder dan 24 uur oud was had je dat ook gewoon kunnen aanpassen Sinead. Die heb ik nu gesloten.