kaatjezon

Hallo allemaal, Mijn naam is Kaatjezon. Ik hou erg veel van lezen en nog meer van schrijven. Heb sinds kort meer vrije tijd gekregen en die mag ik graag schrijvend doorbrengen. Het is altijd al een passie van me geweest, maar sinds ik ambassadeur ben van thrillerschrijfster Marelle Boersma, ben ik serieus aangestoken door dit virus. Een tijd geleden heb ik bij haar een workshop "Spannend schrijven" gevolgd. Daar heb ik veel van geleerd, ze weet het op een erg leuke manier te brengen. Maar toch bleef ik onzeker. Is het allemaal wel spannend genoeg ? Hoe kan ik een goede zinsopbouw maken ? Mijn goede voornemen van dit nieuwe jaar is dan ook om een thriller te schrijven. Heb me aangemeld bij Schrijfatelier Alicia om een online cursus te gaan volgen. Mijn eerste les is opgestuurd. Ga hier verhalen schrijven en straks stukjes van mijn thriller om te proeflezen. Ben benieuwd.....

Lid sinds

13 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Kaatje, ik had al een stukje van je gelezen voordat ik zelfs maar je voorstelpost hier las ;) In ieder geval welkom! Ik hoop dat je een hoop inspiratie en tips zult vinden hier!
14 januari 2013 - 23:31