Lid sinds

12 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Kenbish

Na ruim een week zal ik mezelf eens voorstellen... :) Ik ben dus kenbish, dat is niet mijn echte naam. Ik ben nét 34 geworden en woon in Leiden. Ik ben altijd een groot liefhebber van fantasy en science-fiction geweest, maar heb me sinds kort gestort op de prachtige boeken die in de Nederlandse taal onder het predicaat literatuur plachten te vallen. Zoals de vorige zin laat zien heb ik nogal eens de neiging om te wollig te schrijven. Dit probeer ik een beetje af te leren, maar niet helemaal. Graag zou ik een goed boek willen schrijven met een absurdistisch of magisch realistisch tintje (denk Kafka en Murakami). Hier ben ik inmiddels aan begonnen. De werktitel is: het Kantoor. Hiervan zal ik waarschijnlijk binnenkort een stuk gaan plaatsen als ik het durf... Ik heb hier al een en ander onder proeflezen geplaatst en ben erg blij met alle uitgebreide tips die ik krijg, het geeft me meer drive om door te schrijven dan ik ooit gehad heb. Dus daarvoor alvast dank.

Lid sinds

11 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Kenbish, Ik ben onder de indruk van je creativiteit en de aandacht die je kennelijk besteed aan het doorvoeren van je concepten. Dat merk ik bijvoorbeeld aan je korte verhaal, waarin je de moeite nam om te vermelden dat de hp als bijrijder in de botsauto's plaats had genomen. Welkom, ik mag je graag lezen.

Lid sinds

17 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Kenbish, ik heb al het plezier om jouw verhalen en commentaar te lezen bij Januari Schrijfmaand. Ik zie uit naar je volgende verhalen en commentaar.

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Hoi.

Lid sinds

11 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Een verlate welkomsgroet van mij Ik lees je stukjes ook graag en zie dat je de commentaren alleen beantwoordt me 'dank je' Op dit forum kun je op een hele veilige manier in discussie met je lezer. Je kunt m alles vragen en hij zal de moeite geven om je te antwoorden . Gooi je vragen op tafel en je zult zien dat je van de schrijfmaand 10 x zoveel leert als nu. Het is maar een tip van een ouwe trien, die je stukjes met veel plezier leest.