Lid sinds

11 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Lena_vW

Na drie dagen bezig met de opdrachten voor de januari-schrijfmaand, dan ook maar even een bericht hier. Ik ben Heleen, volgde afgelopen najaar een schrijfcursus om mijzelf weer wat te inspireren (wat ook gelukt is), en zet het dit voorjaar maar even door als bezoeker, lezer en plaatser van/op Schrijven Online. Ben benieuwd naar mijzelf in deze schrijfmaand, maar zéker ook nieuwsgierig wat anderen schrijven.

Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Lena! We hadden al wat naar elkaar geschreven, maar ik ga je toch nog even welkom heten: Welkom! :)

Lid sinds

11 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
De januarischrijfmaand is dan wel over, maar hier op het forum is genoeg te lezen en te schrijven. Je bent nou toch al lid ;-) Welkom dus!

Lid sinds

11 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Mirandala: dat is even omschakelen, de schrijfmaand was lekker overzichtelijk, en concreet... Maar wie weet. Eerst deze ontzettend drukke februarimaand eens afhandelen!

Lid sinds

11 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Heleen Hoe gaat het afkicken?het was intensief! Misschien kun je een keer iets op proeflezen zetten! Welkom!

Lid sinds

11 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@ Nienke: Dan moet ik wel wat te schrijven hebben. Ben nu bezig met een paar theaterteksten, maar heb het idee, dat dit niet hét forum daarvoor is. Dus test ik het maar tijdens de lessen die ik geef. Komt vast binnenkort nog wel eens een bevlieging en dan heb ik iets voor proeflezen. Maar eerst maar eens flink an die Arbeit! ;)