Lid sinds

11 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Himawari

Goedemorgen iedereen (die dit leest)! Ik noem mezelf op deze website Himawari (向日葵, dat overigens 'zonnebloem' betekent) en ik ben 19 jaar. (O, en ik ben van het vrouwelijk geslacht, mocht dit niet duidelijk wezen :P ) Natuurlijk houd ik net als iedereen hier van schrijven, maar ik kan zeker nog wel wat oefening gebruiken...! Daarom heb ik besloten deze website in de gaten te houden en regelmatig wat teksten te posten, waar ik natuurlijk graag reacties op krijg ;) Wat voor teksten ik schrijf? Ik schrijf voornamelijk verhalen voor manga. (Tenminste, ik wil een keer manga maken van de verhalen die ik schrijf, maar er is nog niets van gekomen, omdat ik nog geen verhaal heb kunnen schrijven dat ik goed genoeg acht om een manga van te maken...) Wat is manga? Lees deze pagina maar door, dan kom je er snel genoeg achter: http://nl.wikipedia.org/wiki/Manga_(strip) Ik vind manga de ideale manier voor mij om mijn passies schrijven en tekenen te combineren, want ik ben helemaal verliefd op de tekenstijl die in manga gebruikt wordt en ik vind (natuurlijk lang niet allemaal, maar toch) veel van de verhalen gewoonweg geniaal! Van verhalen over samoerai als Rurouni Kenshin tot science fiction verhalen als Psycho Pass, ik vind het geweldig! Maar ik zal jullie niet belasten met preken over hoe geweldig manga volgens mij wel niet is en hoe ik ervan baal dat er zo weinig van te koop is in Nederland, nee, ik laat het hier even bij. Als je iets wilt vragen, mag dat natuurlijk altijd. Ik zal z.s.m. antwoord geven ;)

Lid sinds

13 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Maar ik zal jullie niet belasten met preken over hoe geweldig manga volgens mij wel niet is
Hihi, nee laat ons liever proeflezen hoe geweldig zulke verhalen zijn! Welkom :)

Lid sinds

11 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Manga! Natuurlijk is manga geweldig, mij hoef je niet te overtuigen. ;) Langere series kijk ik alleen liever dan ik ze lees (al ga ik niet aan Bleach beginnen...), maargoed. Ik schrijf fantasyverhalen en ik put vaak veel inspiratie uit manga en anime. Niet uit de verhalen zelf, maar meer uit de manier van vertellen. Alsnog, welkom op dit forum! (misschien had ik dat aan het begin van dit berichtje moeten zetten. Was iets te enthousiast over manga.)