Lid sinds

11 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hallo iedereen (Eleanor)

Hallo, Ik ben Eleanor. Ik ben 13 lentes jong. Mijn passie is al sinds jongs af aan muziek & schrijven geweest. Vorig jaar (rond maart-april) was ik begonnen met het schrijven van mijn eerste officiele boek. Een fantasy boek. Maar heb na zes maanden en 40.000 woorden opgegeven, gewoonweg omdat het nergens naartoe ging en ik na herlezen mijn schrijfstijl niets vond. Ook vond ik dat ik even rust nodig had om mijn hoofdje wat leeg te maken. Dit jaar (eigenlijk vorig jaar rond kerstmis) heb ik opnieuw pen en papier bij elkaar gezocht voor een nieuw boek. Het kwam eigenlijk doordat ik en mijn vriendinnen fans zijn van One Direction (een brits-ierse boyband) en mijn vriendin was begonnen met een fanfiction te schrijven. Ik vond het natuurlijk een leuk idee en ben zelf ook beginnen schrijven. (Maar in mijn verhaal zijn ze natuurlijk niet bekend en zijn het 5 normale jongens.) Ik heb hun namen, personaliteit en uiterlijk gestolen. Maar hun personaliteit kan soms wel een beetje veranderen. Ik heb gemerkt dat het verhaal makkelijker schrijft omdat het over mijn idolen gaat en dat kan natuurlijk geweldig zijn, toch? Het motiveert me en duwt me verder... (Maar ik denk dat ik al snel de namen ga veranderen en dan heb ik een boek.) Ik schrijf in de 'Point Of View' van het hoofdpersonage. Het boek gaat een soort crime serie zijn, (geheime agenten...) maar natuurlijk ook een romatische kant. (Nog niet zeker.) Advies is altijd welkom.

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
Hallo Eleanor, welkom op SO! Ik heb even je naam toegevoegd aan je topictitel, dan weten we over wie het gaat.

Lid sinds

11 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@ Thérèse bedankt. Daar zou ik nooit op kunnen opkomen, haha Ook aan de rest bedankt voor de tijd te nemen om te lezen :)