Lid sinds

11 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Quercus

Hallo allemaal, hier Quercus! Laten we beginnen met iedereen een gelukkig, gezond en productief 2013 te wensen! Quercus heet overigens in het echt Richard, ik ben 37 jaar, waarvan 13 getrouwd en heb een dochter van 8 jaar. Ik ben al een aantal jaren bezig met schrijven van verhalen, op eigenlijk alle mogelijke gebieden, maar ben er nog nooit toe gekomen om ze buiten de familie of directe collega's te laten lezen. Eerlijkheidshalve moet ik bekennen dat ik mijn oude materiaal ook nog even voor me wil houden, maar mijn huidige hersen kronkels wel met jullie wil gaan delen. Ik zeg wel huidige, maar ik geloof dat mijn personage Electus (waarschijnlijk nog een tijdelijke naam) zo'n jaar of 4 geleden het levenslicht zag. In die 4 jaar heb ik een heleboel nagedacht over de verloop van het verhaal, de tijdlijn en of het wel origineel is. Het stomme is namelijk dat je een idee hebt en dan later boeken tegenkomt die wel enige overeenkomst hebben met jouw idee, dus... Nou ja, mijn idee was om dit jaar er toch maar eens wat mee te gaan doen, dus vandaar dat ik me nu hier ook maar eens registreer :)

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom. Veel succes! Enige overeenkomst: niets van aantrekken. Vertel gewoon lekker je eigen verhaal op je eigen manier :)