Lid sinds

11 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hallo iedereen (Capucine)

Hallo iedereen! Ik lees al een tijdje mee op dit forum en bij het proeflezen en heb uiteindelijk maar besloten om me aan te melden. ik heb altijd al geschreven, vroeger deed ik ook niets liever dan verhalen verzinnen, en ik wilde als achtjarige perse een heel filmscript schrijven :-). Heel toevallig raakte ik verzeild in het fanfiction schrijven (dit is schrijven over je favoriete tekenfilmfiguren, of je favoriete band, of over je lievelingsfilm etc.), en pas toen merkte ik dat ik dit echt wel graag doe. Nu wil ik serieus een trilogie afmaken en ik denk dat ik daar echt wel hulp bij kan gebruiken. Ik ben al anderhalf jaar bezig met de voorbereiding en kan stilaan beginnen met schrijven. Verder weet ik niet wat ik nog kan vertellen. Ik ben 23 en mama van een dochter van vijf maanden, en bediende van drie poezen. Ik hoop dat jullie snel wat van me horen :-) Heel veel lieve groetjes van Capucine

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
Hallo Capucine, welkom op SO! Ik heb even je naam toegevoegd in je topictitel; dan weten we over wie het gaat.