Lid sinds

11 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hi, ik ben Anne

Hi iedereen, Ik ben Anne en ik ben dertien jaar oud. Wel, jong kan ik beter zeggen. Ik ben deze site tijdens wat googlen voor tips voor mijn verhaal tegengekomen, en het leek me wel erg handig om hier soms vragen te stellen als ik vast zou zitten met het verhaal of gewoon vragen over de opmaak enz. zou hebben. Verhalen schrijven doe ik al sinds ik de letters van het alfabet ken. Ik heb er altijd al plezier in gehad, en weet nog wel toen ik in groep 5 mijn eerste echte verhaal (van een stuk of tien bladzijdes, haha) 'Een olifant op zwemles' voorlas. Nu ben ik begonnen met een serieus verhaal, en hoop dat het af komt. 'Jady' heet het, en het gaat over een blind, dakloos meisje wat het hele boek door gelukt zoekt, en van alles meemaakt. Verder ben ik dol op mijn verzorgpaard Yfenni en kleine shetlander Lonneke. Ook badminton ik, en teken ik mijn hoofdpersonages om meer een beeld te krijgen van een/mijn verhaal. Dat lukt (ook al zeg ik het zelf) al best wel heel goed, omdat ik het pas een maandje doe. Mijn portretten beginnen steeds meer te lijken. Acteren doe ik ook graag, soms neem ik een jaar les en bereid ik me voor op een toneelstuk, maar goed genoeg voor een film ben ik zeker niet, haha. ja, ik ben best creatief. Ik zit op 2 havo, en dat gaat behalve alle technische vakken (haha) super. Dat ik niet foutloos schrijf, kan ik mezelf niet kwalijk nemen voor een dertien jarige. Ik ben al best trots dat ik al zo lang verhalen schrijf. Groetjes, Anne.