Lid sinds

11 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Miloney

Hoi, ik ben Miloney (Kimberley), 12 jaar en nieuw hier. Ik weet nog niet goed hoe alles werkt, maar ik vind de weg wel (hoop ik). Ik schrijf al zo lang ik me kan herinneren (heb ergens een tekst liggen van toen ik nog niet eens kon schrijven) Ik heb al heel wat verhalen (die niet af zijn) geschreven, twee verhalen die volledig af zijn (maar nergens op lijken) en een verhaal waar ik momenteel aan bezig ben en ik echt tijd in wil steken, herschrijven, analyseren (enz. enz. enz.) en eventueel, mocht ik hem ooit goed genoeg vinden, uitgeven. Buiten schrijven hou ik ook van acteren, dwarsfluit spelen & tekenen. Nou ja, ik weet niet wat ik nog kan vertellen, dus... Post Scriptum: Ik denk dat een voorsteltekstje zo moet (ben redelijk bang om iets verkeerds te schrijven (=slechte eerste indruk) omdat het hier allemaal professioneel uitziet, dus als er zoiets instaat zeg ik dat het daardoor komt :nod:)

Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Miloney/Kimberley, welkom! En maak je geen zorgen, zo streng zijn we hier nou ook weer niet ;) Veel plezier op SOL!

Lid sinds

12 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Kimberley! Ach, niet bang zijn om wat fout te doen, het is een prima voorsteltopic. :D Tekenen is ook een hobby van me (zeker toen ik 12 was) en theater vind ik geweldig om naar te kijken. Zo te horen ben je al aardig op weg met het schrijven. :) Veel plezier hier op SOL alleszins!

Lid sinds

11 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom van een andere maar iets oudere nieuweling. Wat een leuk tekstje heb je geschreven. Je klinkt ouder dan 12 jaar, maar misschien ligt dat aan mij. Je beschikt in ieder geval zo te horen al over een uitstekend gevoel voor humor.

Lid sinds

11 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom hier en het is echt veel vriendelijker dan het lijkt! Ik zit er pas 2 weken en voel me helemaal thuis. Kritiek krijgen we allemaal en mocht je een keer commentaar krijgen dat niet opbouwend is dan moet je maar denken: Dat zegt meer over de ander dan over mij Succes met schrijven

Lid sinds

12 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Miloney, wat is de link tussen Kimberley en Miloney, als ik vragen mag? En zo jong nog! Ik had aan jouw leeftijd nog geen computer aangeraakt, laat staan me ingeschreven op een schrijfforum ;). Veel lees- en postplezier hier en veel succes met het schrijven! En neen hoor, je hoeft niet bang te zijn; we zijn hier om bij te leren hé :).