Lid sinds

11 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

gvdpu

Hoi, gvdpu hier, heb sinds een ruime maand nu een blogje op internet waar ik zo'n beetje elke dag een column achterlaat. ben er geloof ik nog niet zo'n held in want krijg niet zo veel views. het lijkt me wel super om hiermee een bijdrage te leveren aan het dagelijks leven van mensen. hobbys zijn voetbal en kamperen. voor meer dingen kun je mij vast wel een berichtje sturen of iets dergelijks.

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
Hallo gvdpu, welkom op SO! Je mag reclame maken voor je werk onder de lijn; niet in het topic zelf (*). Daarom heb ik de verwijzing naar je blog verwijderd. (*) Ga naar je Profiel, klik op Bewerken, en vul je tekst in bij Onderschrift.

Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo en welkom! Ik heb al een kijkje genomen op je weblog (nog voordat Thérèse de link had verwijderd) en ik denk dat je inderdaad wel wat verbetering kunt gebruiken als het op schrijven aankomt, maar aan de andere kant schrijf je zeker niet slecht. Genoeg potentie dus, en goed dat je je hier hebt aangemeld! Zet inderdaad even de link in je onderschrift (zoals je onder Thérèses bericht haar website in grijze lettertjes ziet staan) zodat degenen die interesse hebben weten waar ze moeten zijn. Overigens vind ik het een leuke blog, lekker herkenbare situaties ;) Veel plezier op SOL!