Lid sinds

11 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Modus stelt zich voor

Goedemiddag, ik wilde mij even voorstellen, ik heb wat proeflees artikeltjes geplaatst en het leek mij handig mij hier ook maar even te laten zien. Heb tot nu toe erg veel aan dit forum gehad! Ik heb nog nooit echt iets geschreven maar wel altijd vol met ideeen en de ambitie om ooit een screenplay te schrijven. Sinds ik hier serieuzer over na ben gaan denken leek het mij verstandiger om te beginnen met iets in een boekvorm, de kans dat een boek ook echt uitgegeven gaat worden was m.i. wat groter dan wanneer ik een screenplay zou schrijven. Een groot nadeel wat ik momenteel ondervind is dat ik nooit echt iets geleerd heb over Nederlandse grammatica en spelling, zoals reeds in het commentaar van mijn proeflezen sectie geplaatst is dit ook te merken. Mijn welgemeende excuses vooraf! Dit is mijn eerste keer dat ik een poging doe iets op papier te krijgen en ben erg benieuwd naar de feedback uiteindelijk! Modus is uiteraard een alias, een die ik geleend heb van een van mijn favoriete korte verhalen schrijvers op een Amerikaans forum. In het echte leven ben ik een 26 jarige full timer bij de overheid werkt en die in de Randstad woont. Als ik wat verder ben zal ik in de oproepen sectie waarschijnlijk een oproep voor een proeflezer doen, dit omdat ik inmiddels alweer 17 pagina's volgeschreven heb en ik het lastig vind de verhalen dusdanig uit elkaar te trekken/herschrijven dat ze binnen de 750 woorden norm vallen. Ik schrijf over ervaringen in het echte leven van mijzelf, in combinatie met ervaringen van vrienden van mij en dat weer in combinatie met wat voor fictie mijn hoofd dan ook mee op de proppen komt. Ik heb wel ernstige twijfels om andere verhalen hier te posten dan ik reeds gedaan heb omdat de verhalen over het algemeen vrij aanstootgevend kunnen zijn en mogelijk als seksistisch kunnen worden ervaren en ik geen zicht heb op de leeftijds categorie die hier op het forum rondhangt. Alvast bedankt voor het welkom in de proeflezen sectie!

Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nu ben ik wel benieuwd naar die teksten die je hier niet wilt plaatsen. Misschien toch maar eens doen? :P Welkom Modus!

Lid sinds

11 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Thanks allemaal ;)! Ik zal volgende week eens een ander stukje plaatsen, ben benieuwd wat men daarvan denkt!