Lid sinds

11 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

SilL, Hallo :D

Hallo allemaal :D Ik ben Sil, een twaalfjarige jongen uit de regio Eindhoven. Ik heb echt totaal geen ervaring met schrijven, maar een vriend van mij schrijft ook en het lijkt me erg leuk. En toen dacht ik: "Ik meld me meteen hier aan voor extra tips" Dus ik hoop dat het een leuke tijd wordt, ik veel leer over schrijven en aan het eind mijn eigen verhaal kan publiceren hier :) Groet, Sil

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
Hallo SilL, ik heb even je naam toegevoegd aan je voorstelbericht; dan ben je gemakkelijker terug te vinden tussen al de anderen die zich ook voorstellen.

Lid sinds

12 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom SilL, tips vind je hier meer dan voldoende, weet ik uit ervaring. Een fijne tijd hier! :D

Lid sinds

11 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi SilL! Voor tips ben je hier inderdaad op de goede plek :). Veel succes en plezier met schrijven.

Lid sinds

12 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Sil, Grappig. Ik ben zelf eraan begonnen toen ik twaalf jaar was. :) Nu inmiddels 10 jaar later en ik ben blij dat ik rond die leeftijd was begonnen. Heb veel van geleerd afgelopen jaren en hoe vroeger je begint hoe beter zeggen ze weleens, dit verschilt wel per persoon dus weet niet of dat echt waar is. Op mij heeft het zekers wel gewerkt haha. Veel plezier op het forum! :)