Skanouk
Zoals mijn nickname al verondersteld heet ik in het echte leven 'gewoon' Anouk. Ik heb me aangemeld bij dit forum omdat ik als klein meisje al graag verhalen hoorde en wilde vertellen. Toen ik op het VMBO zat, onder mijn niveau, gebruikte ik de lessen om een boek te schrijven. Van mijn veertiende tot mijn zestiende was ik bezig met een verhaal over een high school shooting, om na 190 pagina's vast te lopen. Helaas kan ik de schriften met dit verhaal niet meer vinden maar het was een goede start.
Ik ging bij de schoolkrant artikelen schrijven, en na de Havo ging ik journalistiek studeren.
Daar hoorde ik dat ik leuk kon schrijven, leerde de kneepjes van het vak, hield een blog bij en werkte in mijn hoofd een heel boek uit.
Nu ben ik eindelijk begonnen met mijn boek op papier te krijgen, het zit van A tot Z in mijn hoofd. Alleen ben ik door mijn opleiding, doe nu de richting Storytelling/verhalen heel onzeker geworden over mijn eigen kunnen. Dat is de reden dat ik me hier heb aangemeld. Ik kan niet meer lekker schrijven zoals ik deed toen ik zestien was. Alles wat ik schrijf herlees ik twintig keer, klopt de zin? Klopt de stijl? Ik word er gek van! Gewoon omdat ik lekker wil schrijven en schaven en schrappen wil ik achteraf doen. Ik ben voor de zoveelste keer opnieuw begonnen en ik durf bijna niet meer te schrijven. Wat onzin is want ik kán het wel maar ik maak mezelf gek in mijn hoofd (denk ik)
Dus nouja, lang verhaal, hier ben ik dan!
Hoi Anouk! Leuk dat je er
Van harte welkom, Anouk!
Van harte welkom!
Welkom ...
Welkom! Ik hoop dat je op weg
Welkom, Skanouk!
Welkom Anouk! Jammer dat die
Ja maar schrijf soms elke dag
Stom van me om niet op je
Hoi Anouk, welkom hier!
Hoi Anouk en welkom op het
Heb ik al welkom gezegd tegen