Lid sinds

11 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hello (: YannaiWrites

Hallo allemaal! Ik ben Yannai, 17 en student MHBO Communicatie & Journalistiek. Hierna wil ik door naar Literatuur in Nijmegen of Creative Writing in Camebridge, Engeland. Ik schrijf al sinds ik weet hoe letters in elkaar zitten en zou niet weten wat ik anders zou moeten doen. Het liefste zit ik op mijn grote 'lees en schrijf'-stoel met een kop thee en mijn schrijfboekje of een goed boek. Ik schrijf het liefste fantasy, maar ik word de laatste tijd ook vaak gevraagd of ik een 'fanfiction' wil starten op Quizlet.nl (kennen jullie dat al?). Erg leuk, maar helaas niet uit te geven. Ik heb deze site ontdekt omdat ik op zoek was naar een schrijfmaatje en/of schrijfcursus. Er staan echt fijne en handige tips op! Groetjes en schrijfse! Yannai

Lid sinds

12 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wees welgekome, haha! :D We zijn trouwens ook even oud. Wow, als je naar Engeland zou gaan, zou dat echt gaaf zijn. Lijkt me alleszins een geweldige ervaring en meteen de gelegenheid om helemaal goed Engels te leren, zodat je later ook in die taal erg goed kan schrijven. :) En schrijfmaatjes vind je hier genoeg, als je er nog geen gevonden zou hebben.

Lid sinds

11 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, o mede fantasy-schrijfster! Wauw, naar Cambridge, dat is gaaf. Ik heb Engelang altijd al een mooi land gevonden.