Lid sinds

11 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Rasa

Het schrijversbloed is bij mij de afgelopen maanden eindelijk geprikkeld. Zo ver, dat ik begonnen ben met de opzet van een boek. Vind het leuk om hier een beetje mee te lezen en wellicht ook mee te schrijven.

Lid sinds

12 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom op het forum! Dus schrijven is een onderdeel van je hobby's geworden? :D Heb je nog verdere leuke dingen die je doet in het dagelijks leven?

Lid sinds

11 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom hier en veel plezier op het forum! Heb je al eerder iets geschreven of wordt dit je eerste (lange) verhaal? (Geloof me, een eerste verhaal afronden voelt geweldig)

Lid sinds

11 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Alleen (hele) korte verhalen, columns en blogs. Verder schrijf ik beroepsmatig redelijk wat, maar dat is een heel ander verhaal. Dat zijn artikelen, persberichten en folderteksten enzo.

Lid sinds

12 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nu ben ik dus nog nieuwsgieriger geworden. ;) Voorlichter in wat precies? :) Het klinkt alleszins interessant, voorlichter over iets zijn.

Lid sinds

11 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik werk voor de overheid, preciezer wil ik er hier liever niet over zijn. :) Ik weet ook niet of het erg relevant is. Ik heb een goed taalgevoel en ben handig met teksten. Niet onhandig als je creatief wilt gaan schrijven, maar het biedt natuurlijk geen enkele garantie voor talent of succes. Voorlopig vind ik het genoeg dat ik het leuk vind om te doen!

Lid sinds

12 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Oké, snap ik, want dit is natuurlijk een (openbaar) forum. :) Ik zet ook niet precies alles wat ik doe erop. Een goed taalgevoel en al op ander gebied ervaring met schrijven hebben is zeker handig. Ik zie schrijven als een hobby, en als in de toekomst toevallig zou blijken dat ik écht talent heb en ik succes zou krijgen, is dat alleen maar mooi meegenomen. Gebeurt dat niet is het jammer maar maakt het niet dat ik minder plezier aan het schrijven beleef. :D