Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Diana Silver

En toen, een stuk of zeventig berichten verder, kwam het in me op dat ik me ook wel eens kon voorstellen. Laat je niet bedriegen door het getal '2010' onder mijn avater... ik heb twee jaar geleden een account gemaakt maar vond het toen te eng om te gaan posten, want iedereen leek zoveel meer ervaring en inzicht te hebben dan ik. Nu kwam ik begin november weer eens langs en nu durf ik wel! Joepie. Kortom, ik voel me eigenlijk ook nog een beetje een nieuwkomer. Wat over mij... tja.. ik ben 22, studeer scheikunde en speel cello en piano, heb onlangs een opera uitgevoerd (ik was sopraan nummer 14) en ik schrijf natuurlijk. Fantasy. Ik vind het geweldig om hier rond te neuzen en oude topics door te bladeren, zien wat mensen denken en voelen wanneer ze schrijven. Feest van zowel herkenning als ontdekking. Dus aangenaam kennis te maken aan allen!

Lid sinds

11 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik schrijf de moeilijkste stukken tekst het beste met Maria Callas als ondersteuning. Ik hou erg van opera. Leuk om je welkom te heten Diana, ook al was je hier eerder dan ik. : - )

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik schrijf de moeilijkste stukken tekst het beste met Maria Callas als ondersteuning.
Da's wel een goeie tip. Mijn schrijf-muzieksmaak houdt te wensen over: komt meestal neer op epic fantasy metal. En Vivaldi, als ik vrolijkere dingen schrijf.

Lid sinds

11 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Diana, Ik zit ook wel eens te schrijven met de televisie aan en ontdek dan pas na een paar uur dat hij op een tell-sell zender staat -of erger. Dan zit ik zo verdiept in het schrijven dat ik dat niet eens heb gemerkt. Maar als het echt moeizaam doorschrijven is, dan helpt la Divina me er wel doorheen.

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom op het forum, Diana! Gezellig en goed van je dat je toch bent komen posten! :) Nooit laten afschrikken door ervaren mensen, daar kun je alleen maar van leren. ;)

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Diana, voor één of andere reden had ik altijd gedacht dat je ouder was. Nog zo jong! ;) Voor mij is muziek zeer belangrijk tijdens het schrijven, ik zou me niet kunnen voorstellen iets van waarde te schrijven als tel sell op zou staan. Wat een vreselijke stemmen dat die televisieverkopers hebben, en ze zeggen honderd keer hetzelfde zodat ik al snel geërgerd raak :$ Ik hou er dan ook niet van dat er stemmen te horen zijn wanneer ik schrijf.

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Haha, en dan loop ik eigenlijk zelfs nog op de zaken vooruit, Zeno. Feitelijk ben ik over 5 dagen pas 22. ^.^ Wat draai jij dan zoal voor muziek?

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Gothic vooral zoals Epica, Indica, nightwish... En dan nog een paar groepen waarvan ik niet weet tot welk genre ze behoren zoals Eluveitie, Sabaton, en dan de oude hardrock zoals Manowar, Vixen... Maar net zo goed kan ik hier Bach of Beethoven draaien, vooral als het wat duister is, ook de requiem van Mozart vind ik schitterend. ;) Wat versta jij onder epic fantasy metal, kun je enkele voorbeelden noemen?

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Rhapsody of Fire, daar wordt ik zo blij van. Dat is ook eigenlijk de enige band in dat genre die ik ken. Voor de rest luister ik eigenlijk ongeveer hetzelfde als jij ;)

Lid sinds

11 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ah, Nightwish... Inspirerende muziek. Maar goed, Diana Silver, alsnog welkom op het forum! (hoewel jij hier toch wel een stukje langer zit dan ik) Gelukkig dat je nu wel durft. Je hoeft niet bang te zijn, we bijten niet. Hopelijk.

Lid sinds

12 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Diana Silver! :D Moeilijke studie heb je, was het eerste dat in me opkwam toen ik je voorstelvoortopic las. Ik heb net toetsweek gehad, en als ik een beetje van je "scheikundeverstand" had kunnen lenen, was ik al erg blij geweest. :P Ook leuk om te horen dat je zo muzikaal bent. Muziek vind ik echt geweldig om naar te luisteren. Alvast gefeliciteerd trouwens met je 22ste verjaardag!

Lid sinds

12 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Diana Silver en welkom! Cello, piano; wat leuk, ik speel ook diverse instrumenten! Sopraan? Ben gek op opera's, ook al speel ik momenteel zelf wel jazz in plaats van klassiek :). Wat me eraan doet denken dat ik dringend moet gaan oefenen (decibels produceren) ;). Veel plezier hier op het forum!