Lid sinds

11 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Wasabi

Hallo allemaal! W A S A B I schraapte de moed bij elkaar en durft het eindelijk aan om jullie hopelijk te gaan vergezellen op dit forum! Ik ben een vrouwelijke studente, toegepaste psychologie en onlangs 18 jaar geworden. Mijn vele hobbies zal ik hier niet gaan opsommen, het zou namelijk zonde zijn om minutenlang van jullie leventjes te verspillen eh ;) Wat ik voornamelijk in mijn vrije, niet schrijvende, werkende of studerende tijd doe - Ik kijk graag naar horror en thriller films. Gamen vind ik wel leuk. Tekenen, schilderen en allerlei andere artistieke bezigheden wordt ik echt wel vrolijk van. Ten slotte... Lekker uitgaan met vrienden ;) Heerlijk alle stress weg dansen. Schrijven is iets wat ik al lang doe, hoewel ik geen ambities heb om het als beroep te doen is het een hobbie waar ik veel plezier aan beleef, Stiekem, ondanks mijn lakse houding, ben ik ook wel iemand die het fijn vind om dingen te verbeteren.... Dus ook mijn schrijfkunsten. Dat kan natuurlijk altijd wel beter. Daarnaast vind ik het ook altijd erg leuk om verhalen van andere mensen te lezen. Al een poosje zat ik er aan te denken om toch maar eens een account aan te maken hier... Maar lui dat ik ben, dat kwam er natuurlijk nooit van. Houd je vast, want deze Wasabi hoopt het forum pittig te maken ;) Of niet, zo pittig ben ik eigenijk niet. ^_^ v In ieder geval, prettig kennis te maken! o(^_^)o

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
歓迎 Wasabi, Als je je schrijfskills wilt aanscherpen op SOL, dan ben je aan het goede adres. Veel plezier toegewenst op dit forum.