Lid sinds

11 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Zie hier, Chiiku de beste,

Gegroet, mede-stervelingen op deze aardkloot. Ik zijt Renske, nu hier bekend als Chiiku. Wonende in Brabant, geborene op een koude wintervrijdag (of was het donderdag?) op 25 november 1994, te 's Hertogenbosch. Ik ben nog steeds daar in de buurt te vinden, zij het niet in de stad, maar dat is bijzaak. Jazeker, zoals sommige van jullie misschien nu hebben uitgevogeld, ben ik binnenkort jarig en word dan achttien. Hiephiep hoera voor mij! Op het moment studeer ik aan AKV|St. Joost, een kunstacademie, in Breda. Ik zit hier in het eerste jaar wat natuurlijk reuzespannend maar ook zwaar is. Ik hoop tussendoor toch nog tijd te kunnen vinden voor mijn passie, die ik vast met velen van jullie deel, namelijk schrijven. Ik heb altijd al veel geschreven (dat zal vast ook geen nieuw verhaal zijn voor jullie), al van jongs af aan, en ben het altijd met plezier blijven doen. Zelf heb ik tot nu toe altijd veel fantasy, sci-fi, avontuur en actie geschreven, maar deze genres zijn mij dan ook met de paplepel bij me ingegoten. Toen ik amper kon praten kreeg men mij namelijk niet stil met Sesamstraat of de Teletubbies, maar met de A-team, en het liefst met een aflevering met zoveel mogelijk explosies. Vooral als er iets stuk ging was ik onder de indruk. Overigens, in andere genres ben ik ook wel geïnteresseerd. Ik heb er alleen geen ervaring in. Misschien dat ik hier wat inspi kan opsnuiven. Ik kwam via een andere site hier terecht toen ik daar de term 'NaNoWriMo' voor het eerst hoorde, en ik via Google besloot uit te zoeken wat het was. Ik ben blijven hangen wegens de vele schrijfoefeningen en de grote hoeveel inspiratie die ik hier zou kunnen opdoen. Eventueel overweeg ik om ook aan de NaNoWriMo mee te gaan doen, maar ik weet nog niet zeker. Dat was het wel zo'n beetje. Geloof ik. Heb je vragen die je me wilt stellen? Ga je gang, ik vind aandacht altijd leuk. Wie niet, tenslotte. Kus en knuffel, Renske

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Chiiku, gij enthousiast jong medemensch. Wedden dat gij niet weet wat "Houdoe" betekent? Waar het als woord vandaan komt? Oorsprong? Je mag op wiki kijken, zinloos, want zelfs zij weten het niet. De tijd loopt. Antwoord voor je 18e. aub

Lid sinds

11 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Chiiku! Leuk dat je misschien aan NaNoWriMo mee wilt doen. Ik weet al zeker dat ik meedoe en ben druk bezig met het maken van een planning. Groet!