Jennn, ik ben er nog
Ik heb me hier een paar jaar geleden aangemeld, destijds heb ik me volgens mij ook wel voorgesteld, maar dat kon ik zo snel even niet terugvinden. Het forum was de laatste tijd een beetje in de vergetelheid geraakt, het kan goed dat ik hier een jaar of langer niet geweest ben. Ondertussen heb ik wel bijna dagelijks de site bezocht, maar nu ik voor het eerst mee ga doen aan NaNoWriMo vond ik dat ik ook wel weer eens actiever kon worden op het forum.
Even opnieuw voorstellen maar, ik zag al veel nieuwe onderwerpen hier in het voorstelforum, dus ik denk dat de meeste mensen mij hier niet kennen. Ik ben dus Jennn, ik ben 25 en ik woon in Gelderland. Mijn grootste hobby is natuurlijk schrijven, maar ook lezen, internetten en sport (bij vlagen).
Ik ga dus voor het eerst meedoen met NaNoWriMo, de bedoeling is om een chicklit te schrijven. Het idee zit al lang in mijn hoofd, en dit vond ik een goed moment om het eruit te gooien. In december ga ik het manuscript redigeren en dan is het de bedoeling om het aan het eind van de maand in te sturen voor de chicklit schrijfwedstrijd.
Daarnaast heb ik nog een aantal ideeën voor volgende manuscripten, dus ik hoef voorlopig niet stil te zitten. Verder ben ik op dit moment mijn reisdagboek van een paar jaar geleden aan het herschrijven. Voornamelijk voor mezelf, maar er hebben zich al geïnteresseerden gemeld die het ook graag willen lezen.
Genoeg te schrijven dus, en daarbij schrijf ik ook nog voor een online magazine voor vrouwen en ik hou een blog bij. Nou, ik ga hier eens rondkijken!
welkom terug
Welkom terug, Verloren Zo...