Lid sinds

11 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Avalon

Hallo allemaal! Al bijna een jaar lang kijk ik met jullie mee op schrijvenonline.nl, en een paar weken geleden heb ik dan eindelijk een account aangemaakt. Hoewel ik er dus een beetje laat mee ben, wil ik me graag nog even voorstellen. Ik ben Avalon - een gebruikersnaam die ik heb gekozen omdat het de plaats is waar mijn allereerste verhaal zich afspeelde. Dat is al lang geleden (en tenenkrommend om te lezen, want ik was zeven jaar oud), maar sindsdien ben ik niet meer gestopt met schrijven. Verhalen zijn altijd in mijn hoofd op blijven borrelen en ik probeer al schrijvende zo goed mogelijk over te brengen wat ik zelf zie en voel wanneer ik ze bedenk. Ik ben nog vrij jong en heb daarom nog niet veel meegedaan aan cursussen en wedstrijden, maar ik ben vast van plan dat te gaan doen zodra ik tevreden genoeg ben over mijn eigen schrijfwerk. Tja, en de genres waarin ik schrijf? Vroeger was het voornamelijk fantasy, tegenwoordig ook fictie, soms met wat meer fantastische of onrealistische elementen. Nu en dan schrijf ik ook gedichten. Eén van mijn doelen is bovendien om nog eens een goede detective te schrijven, in de stijl van Agatha Christie bijvoorbeeld, maar dat wil voorlopig nog niet zo lukken... Wat valt er verder nog over zeggen? Ik verheug me er erg op om samen met jullie allemaal aan de slag te gaan met het schrijven en hoop op veel gezellige, nuttige en fijne samenerkingen op deze geweldige site! Groet, Avalon

Lid sinds

11 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik kijk met je mee. Weet nog niet wat ik ervan vind. Leonardo is zeer belezen en hij is klaarblijkelijk fan! Ik kan je woorden nog niet volgen.

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Hoi.