Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

jacoba50 - en wie ben ik dan wel?

Hallo allemaal, heb de behoefte even de achtergrond bij mijn naam in te kleuren, de naam is slechts een gegeven, het verhaaltje laat zien wie erachter schuilt. Ik ben jacqueline, jack voor intimi, net 50 jaar jong en vanaf dat ik wist waar een pen voor was, een zeer sterke behoefte blanco bladen te vullen met letters/woorden/zinnen. Op de een of andere manier gaf het mij houvast in mijn roerige bestaan. Ik denk dat ik de zin "wie schrijft die blijft" al te letterlijk heb genomen. Schrijf dagelijks in mijn dagboek, het helpt me om de chaos in de kop enigszins te ontrafelen. Dit doe ik vanaf mn 18de jaar, omdat ik toen (voor mijn gevoel) pas zelfstandig ging nadenken. In de 1e jaren vooral op die dagen dat ik de vaste grond dreigde te verliezen en vanaf halfweg de jaren 80 vrijwel dagelijks. Was ik alle dagen de vaste grond kwijt (grapje?) De reden van aanmelding op deze site is mijn honger naar letters, verhalen, achtergronden, contact met medesoortgenoten? Hoe dan ook, sinds vandaag hier aanwezig en laat vooralsnog de zaken maar gaan zoals ze komen. Vriendelijke groet jack

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, jack! Die honger naar letters kan hier wel gestild worden! Maar je moet de zaken niet laten gaan zoals ze komen, hoor. Je moet er ook iets van meepikken, onderweg.

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, Jacqueline. (Als je hier wat langer bent, durf ik misschien Jack te gebruiken.....) Als het je vergaat zoals mij, dan wordt dit een verslavende plek voor je. Zelden een plek meegemaakt met zoveel verschillende mensen die allemaal 1 hartstocht gemeenschappelijk hebben. En het is er vaak nog gezellig ook. Ik hoop dat je een goede tijd hebt hier. Robbert

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hé bedankt voor het welkome gevoel dat ik kreeg bij jullie woorden! Aan besje: Nee angst voor stiekem meelezen door derden heb ik niet meer, vroeger wel, omdat mijn toenmalige partner erg nieuwsgierig was en ik mijn gedachten nooit uit durfde spreken. Toen was het nog echt geheim en dus angst voor ontdekking. Ik draag nu eerder mijn hart op de tong, dan dat ik verzwijg. Dus er staat niets in wat een ander niet mag weten, bovendien wordt mijn privacy nu wel gerespecteerd. Alle dagboeken liggen in een oude hutkoffer opgeslagen, jaar bij jaar. Na mijn dood mag mn dochter ermee doen wat ze wil, bewaren of verbranden. Ik zit er niet mee.

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ook van mij welkom Jacoba. :thumbsup: Hier zul jij je vast op je plek gaan voelen wat letters zijn hier genoeg om te lezen. Ben je buiten je dagboeken ook nog met andere schrijfsels bezig :? Veel plezier en hopelijk kun je je honger hier wat stillen.

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Jacoba, welkom, je zult wel snel wennen. Als je ook nog andere verhalen of zo in je bezit hebt, laat ons dan maar eens een stukje proeflezen! Groetjes, Lien

Lid sinds

19 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, Jacqueline. Heb je ook andere plannen op het schrijfgebied dan schrijven in je dagboek? Ach, als je die nog niet hebt, dan komen die vanzelf, als je hier een poosje vertoeft. :)

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi, welkom ik schreef tot nu toe ook alleen in mijn dagboek, maar sinds ik rondneus op deze site heb ik heel veel inspiratie opgedaan

Lid sinds

17 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Alle dagboeken liggen in een oude hutkoffer opgeslagen, jaar bij jaar. Na mijn dood mag mn dochter ermee doen wat ze wil, bewaren of verbranden.
Of uitgeven :D

Lid sinds

18 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Ha Jacoba, Jacqueline, Jack, Wees van harte welkom. Honger naar letters en lust naar mooie verhalen. Ha! Dan ziet je hier goed. groetjes, Ariadne