Lid sinds

11 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Armelle

Gegroet iedereen, Mijn naam is Anne, ik ben 14 jaar oud en een druk scholier. Ik ben altijd al bezig geweest met creativiteit, en dan vooral schrijven. Ik schreef al van kleins af aan gedichten en dit is in de loop van de jaren verder gegroeid. Ik heb een natuurlijke aanleg voor vrijwel alle talen, wat ik prachtig vind is Grieks, ik zit soms urenlang met een papier voor mijn neus waarop ik delen van verhalen en gedichten die ik liever nog niet aan iemand laat lezen opschrijf. Ik ben anderhalf jaar begonnen aan mijn eerste echte boek. Mijn droom is dat dit ooit in de winkels komt te liggen. Mijn gebruikersnaam "Armelle" was mijn eerste personage, en ik heb mij eerlijk gezegd zelfs een beetje aan haar gehecht, vandaar de keuze. Ik reis voor mijn school 2 en een half uur per dag, en zit meestal tot ik naar bed ga aan mijn huiswerk, maar in elk vrij uurtje dat ik heb doe ik iets creatiefs. Ik ben al een tijdje een trouw lezer van schrijvenonline, en heb vandaag dan eindelijk een account aangemaakt. Prettige avond gewenst!